Kako da potrajate duže u krevetu? - Men`s Health

Kako da potrajate duže u krevetu?

Prevremena ejakulacija muči između 20 i 30 posto muškaraca u nekom momentu njihovog života. Naučnici Univerziteta „Sapienza“ u Rimu, koji su sproveli nedavnu studiju, misle da su pronašli jednostavan način za rešenje ovog problema.

Znate li da… Erektilna disfunkcija može biti posledica nedostatka jednog vitamina?

Kegelove vežbe se zasnivaju na zatezanju i opuštanju pubičnih mišića, i važno je tokom njihovog zatezanja  opustiti sve druge mišiće. Pubični mišići se nalaze između trtične i stidne kosti, i ponekad se pri vežbanju lako mogu pomešati sa trbušnjacima. Za vežbe koje slede ruke vam nisu potrebne, u pitanju je samo zatezanje i opuštanje mišića koje možete izvoditi bilo kada i bilo gde, što je još jedna od prednosti ovih vežbi.

PRVA KEGELOVA VEŽBA
U tri seta brzo zatežite  i opuštajte pubične mišiće. Svaki set neka traje 10 sekundi, a između setova napravite 10 sekundi pauze. Zatim u 10 setova stisnite i opustite, ali da svaki set traje 5 sekundi. Napravite pauzu od 5 sekundi između svakog seta. Onda stisnite i držite pubične mišiće tako 30 sekundi. Ponovite to u 3 seta, a pauze između setova neka traju po 30 sekundi.
Vežbu ponavljajte svakog dana.

Pogledajte i: Zakrivljenje, broj erekcija i odgovori na druga važna pitanja o penisu

DRUGA KEGELOVA VEŽBA
Stisnite mišiće na 5 sekundi. Ponavljajte u 10 setova. Opustite se pa ponovite. Zatim brzo stisnite i otpustite mišiće 10 puta. I tako tri seta. Stisnite mišiće i držite što duže možete. Neka vam cilj bude 2 minuta. Dva puta nedeljno, a kada se osetite dovoljno jakim može i svaki dan.

TREĆA KEGELOVA VEŽBA
30 setova zatezanja i opuštanja pubičnih mišića. Cilj vam je doći do 100.

Zatim napravite 5 setova, ali tako da zategnete mišiće što jače možete i držite 20 sekundi. Pauzirajte 30 sekundi između setova.

Pročitajte i  Šest stvari koje ženama jako prijaju u seksu

Saznajte i: Kakav penis žene vole

ČETVRTA KEGELOVA VEŽBA
Ovde broj setova zavisi isključivo od vaše utreniranosti. Zatežite i opuštajte mišiće 2 minuta dnevno sve dok ne budete mogli da napravite tri puta po 20 minuta dnevno, što je nekih 200 ponavljanja po setu.

Uvek je važno imati na umu da su Kegelove vežbe baš kao i sve druge – vežbe. Neophodno je osluškivati svoje telo, ne forsirati i ići korak po korak. Pauza je zlatno pravilo svakog treninga.

U studiji je učestvovalo 40 muškaraca, uzrasta od 19 do 46 godina, koji oduvek pate od prerane ejakulacije, a prepisane su im vežbe poput „Kegelovih“. Razmišljajte o ovim vežbama kao o benču za vašu muškost. Tokom 12 nedelja, muškarci koji su bili uključeni u studiju doživeli su velike promene kada je reč o dužini odnosa: prosečno vreme do ejakulacije povećalo se i do 400%.

Pogledajte i: Egzotične poze koje će ona obožavati

„Ovaj metod je veoma dobrodošao jer pacijenti prevazilaze problem svojim trudom, što donosi i dodatna psihološka poboljšanja“ – kaže Karlo Betoči, profesor i predstavnik za javnost Evropskog urološkog udruženja.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *