Poboljšajte svoju igru - Men`s Health

Poboljšajte svoju igru

UVEŽBAJTE SVOJ POLNI MIŠIĆ
Iako vaš bulbokavernozni mišić nije vrsta mišića koji možete da trenirate u teretani (osim ako ne želite da vas isteraju odatle), treba ga uvežbati, naročito ako patite od prevremene ejakulacije. „Kad se ovaj mišić stegne, živci prenose u kičmenu moždinu signal koji smanjuje uzbuđenje i omogućava vam da idete dalje,“ kaže dr sci. Darius Paduch, profesor urologije na Univerzitetu Cornell. Da biste pronašli bulbokavernozni mišić, stavite prste iza mošnica i pokušajte da stisnete mišić koji se nalazi na tom mestu (ako osećate da vam se kontrahuju mišići trbuha, znači da stiskate pogrešan mišić). Sada stavite jednu ruku na trbuh i sa opuštenim mišićima stomaka, počnite da masturbirate. Kada osetite da ste blizu orgazma, stegnite bulbokavernozni mišić. Kada ovo dobro uvežbate, pokušajte to da uradite i tokom seksa. „Ovo neće povećati vašu izdržljivost sa 2 na 20 minuta, ali ćete sigurno postići poboljšanje od 5 do 7 minuta,“ kaže dr Paduch.

VEŽBANJEM DO SAVRŠENSTVA
Ejakulacija nije samo prijatna, ona je i zdrava. „Upoznao sam muškarce koji su gubili i po 5 cm od erekcije jer nisu redovno masturbirali i imali seks,“ kaže dr Paduch. „U osnovi, vaš penis je samo jedan veliki mišić i atrofiraće ako ga na koristite.“ Njegov savet: masturbirajte onoliko često koliko biste voleli da imate seks. „Najvžnije je redovno se prazniti, a vaš penis ne zanima mnogo da li je u pitanju seksualni odnos ili masturbiranje.“

 

Pročitajte i  Kako otkriti srodnu dušu?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *