3 načina za siguran maratonski seks - Men`s Health

3 načina za siguran maratonski seks

Ako imate imate neki ovakav problem sa izdržljivošću ne paničite! Postoji par trikova koji vam mogu pomoći.

 „STISNITE SE“

Postoji par stvari koje mogu da vam pomognu u ovome. Za početak počnite sa kondomom ili čak i dva, kako biste smanjili osetljivost. Druga opcija je da kada osetite da ste pri vrhuncu lagano stisnete svoj penis prstima odmah ispod glavića kako biste sprečili da se to desi. Ovo možete i vi i partnerka da ponavljate koliko god puta da je potrebno, sve je stvar vežbe, samim tim ćete vremenom naučiti da se kontrolišete i bez toga.

JAČI ORGAZMI

Da biste uspeli da odlažete orgazme kako biste postigli najjači na kraju, neophodne su neke fizičke pripreme. Jedna od njih je da vežbate mišiće u samom korenu penisa. To je onaj deo koji pritiskate kako biste zaustavili mokrenje, ali i ejakulaciju. Ove vežbe možete da radite dva puta na dan po 15 ponavljanja, postepeno ih povećavajući do 75.

LAGANO DIŠITE

Usredsredite se na disanje. Udišite i izdišite punim plućima, sve dok ne osetite da se dijafragma skuplja da izbaci vazduh. Rezultat je pojačan pritisak u predelu abdomena, što automatski povlači jači orgazam. Još jedan način je da koristite led. Umotajte ga u tkaninu i prislonite uz svoje testise neposredno pred sam seks.

Pročitajte i  6 stvari zbog kojih vam nije dala još jednu šansu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *