Poboljšajte svoje seksualno zdravlje - Men`s Health

Poboljšajte svoje seksualno zdravlje

UVEŽBAJTE SVOJ POLNI MIŠIĆ

Iako vaš bulbokavernozni mišić nije vrsta mišića koji možete da trenirate u teretani (osim ako ne želite da vas isteraju odatle) treba ga uvežbati, naročito ako patite od prevremene ejakulacije.

“Kad se ovaj mišić stegne, živci prenose u kičmenu moždinu signal koji smanjuje uzbuđenje i omogućava vam da idete dalje”, kaže doktor Darijus Paduh, profesor urologije sa Univerziteta Kornel.

Preuranjena ejakulacija: Najvažnije činjenice o ovoj seksualnoj poteškoći

Da biste pronašli bulbukavernozni mišić, stavite prste iza možnica i pokušajte da stisnete mišić koji se nalazi na tom mestu (ako osećate da vam se kontrahuju mišići stomaka, znači da stiskate pogrešan mišić). Sada stavite jednu ruku na trbuh i sa opuštenim mišićima stomaka, počnite da masturbirate. Kada osetite da ste blizu orgazmu, stegnite bulbukavenozni mišić. Kada ovo dobro uvežbate, pokušajte to da uradite tokom seksa.

“Ovo neće povećati vašu izdržljivost sa 2 na 20 minuta, ali će sigurno postići poboljšanje od 5 do 7 minuta, kaže doktor Paduh.

Pročitajte i 5 benefita “solo akcije”

VEŽBANJEM DO SAVRŠENSTVA

Ejakulacija nije samo prijatna, ona je i zdrava. “Upozano sam muškarce koji su gubili i po 5 cantimeara od erekcije jer nisu redovno masturbirali i imali seks. U osnovi, vaš penis je samo jedan veliki mišić i atrofiraće ako ga ne koristite. Moj savet muškarcima glasi: masturbirajte onoliko često koliko biste voleli da imate seks. Najvažnije je redovno se prazniti, a vaš penis ne zanima mnogo da li je u pitanju seksualni odnos ili masturbiranje”, zakjlučuje Paduh.

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  Razgovori o seksu koje niko ne želi da čuje
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *