5 najboljih namirnica za trkače - Men`s Health

5 najboljih namirnica za trkače

Evo pet namirnica koje će da vam reše ovaj problem:

OVSENA KAŠA
Vlakna ovsene kaše pomažu da se spreči porast šećera u krvi, balansirajući vašu energiju i čineći je doslednom – što je najbitnije kada je u pitanju trčanje na duže staze. Ovas je takođe hrana vrlo lagana, što je isto jedna od bitnijih stavki kada je u pitanju obrok pre treninga.

JOGURT
Trčanje nas poprilično troši pa je i te kako bitno da konzumiramo protein koji će da nam napuni baterije i regeneriše umorne mišiće. Mlečni proizvodi su fantastičan izvor proteini jer sadrže i kalcijum koji održava jačinu kostiju.

BANANE
Ukoliko ste ogladneli pre trčanja a ne želite da pojedete nešto što će vam pasti teško na stomak, banane su vaš izbor. Ovo egzotično voće je sjajno za balans energije jer sadrži ugljene hidrate i vitamin B, plus kalijum i magnezijum za aktivne mišiće.

LOSOS
Ovaj neverovatan izvor proteina sadrži obilje omege 3- masnih kiselina koje su dragocene za zdravlje. U srce u koje “ubacimo” ovu bombu imaće snažan kardiovaskularni sistem i jak otpor od upala. Skoro svaki trkač će vam reći da sa konzumiranjem lososa nema otečene noge i bolove u mišićima i zglobovima.

ČOKOLADNO MLEKO
Jedna od najboljih namirnica za oporavak je čokoladno mleko jer je puno ugljenih hidrata i proteina, plus sadrži tečnost, vitamine, minerale i elektrolite – sve što je potrebno vašem telu posle trčanja.

Pročitajte i  Džejmi Oliver: 7 pravila zdrave i izbalansirane ishrane
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *