Match Day: Plan obroka ragbi igrača - Men`s Health

Match Day: Plan obroka ragbi igrača

Adekvatan nutritivni plan dizajniran da obezbedi dovoljno energije i snage za naporne ragbi mečeve jedan je od ključnih segmenata za uspeh u tom pravom muškom sportu. Pored kvalitetnog unosa hrane na sam dan meča, preporučuje se velik unos ugljenih hidrata u svim obrocima, posle treninga i tokom dana priprema.

U nastavku teksta pogledajte nutritivni plan koji pruža obilje različitih nutrijenata, uključujući i sporo oslobađajuće ugljene hidrate niskog glikemijskog indeksa koji pružaju obilje energije za jedan ragbi meč.

Kris Robšo: Kako da izgradite telo prekriveno mišićima?

Ovo je tipičan dnevni plan obroka kod profesionalnih ragbista:

DORUČAK – 7.30

Velika posuda ovsene kaše + 200 mililitara obranog mleka + čaša vode sa kašičicom šećera i šaka suvih grožđica po želji. Ili 75 grama muslija bez šećera + 250 mililitara obranog mleka uz času ceđenog soka + kafa/čaj.

UŽINA 1 – 10.00

4-5 ovsenih ili pirinčanih kolača sa nemasnim sirom, ili 2 kriške granary hleba sa puterom od kikirikija + banana + ceđeni voćni sok

RANI RUČAK 12.00

120 grama pilećih grudi ili 140 grama ribe + 100 grama riže ili 100 grama paste od integralnih žitarica + salata od povrća + čaša vode sa limunom

Pogonsko gorivo najboljih: 4 nutritivne navike NBA košarkaša

15 MINUTA PRE UTAKMICE

1-2 ovsena keksa + 100 mililitara izotoničnog napitka sa 20 grama dodatne dekstroze

POLUVREME

1-2 ovsena keksa, 100 mililitara izotoničnog napitka sa 20 grama dodatne dekstroze + dosta vode

NEPOSREDNO NAKON UTAKMICE

25 grama whey proteina u prahu + 25 grama dekstroze u vodi

GLAVNI OBROK (45 MINUTA NAKON MEČA)

Goveđi odrezak ili pileće grudi + salata po želji + 6-7 kuvanih krompira ili 100 grama riže ili 100 grama kus-kusa + obilje povrća + nemasni jogurt + voćni sok

Pročitajte i  Nova pravila konzumiranja voća

Saznajte i Kako izgleda dijeta Toma Brejdija?

VEČERNJI OBROK

2-3 ovsena kolača sa nemasnim sirom + 100 grama žitarica + nekoliko voćki po izboru + čaša vode

1 SAT PRE SPAVANJA

100 grama kotaž sira uz nemasni jogurt + banana + šaka orašastih plodova + čaša vode

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *