Šta da grickamo dok gledamo utakmicu? - Men`s Health

Šta da grickamo dok gledamo utakmicu?

KOKICE

Sećate li se one reklame koja je glasila “Kokice goje”! i vaše devojke koja je u tom trenutku ljutito vrtela glavom tvrdeći da je to gnusna laž? Pa, ispostavilo se da je možda u pravu. Na 100 grama kokica unećete samo 4 grama masti. Ipak, ako izbegavate ugljene hidrate, izbegnite i kokice jer ih 100 grama sadrži čak 72 odsto, a samo 13 odsto proteina. Sve to ima oko 380 kalorija. Naravno, bez preliva poput putera, sira ili karamele.

Uživajte u najzdravijim namirnicama: 14 idealnih užina za putovanje

PERECE

Imaju nešto manje kalorija (470 na 100 grama), malo masti (12 grama), ali zato još i manje proteina (8,5 grama). Međutim, obiluju ugljenim hidratima, slično kao i kokice- oko 70 grama. Ipak, za one koji izbegavaju masnoće, perece nisu loš izbor.

KIKIRIKI

Prava pravcata kalorijska bomba koja, ako je u pitanju prženi kikiriki, ima preko 600 kalorija u 100 grama. Manje bolna varijanta je pečeni, kod koga se kalorije smanjuju na “neznatnih” 590. U svakom slučaju, ova količina ima 27 grama proteina, 47 grama masti i 20 grama ugljenih hidrata.

Omiljene grickalice: Trik za najukusnije kokice ikad!

ČIPS

Ima oko 570 kalorija na 100 grama, samo 5 grama proteina, ali i do 40 grama masti i 50 grama ugljenih hidrata. Kada već sve to znate, razmislite da li vam je možda bolja opcija čips koji je pečen umesto pržen ili onaj koji barem sadrži manju količinu masti, a samim tim i kalorija?

Pročitajte i  5 namirnica koje bi trebalo da izbegavate uveče
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *