Hrana za bolje razmišljanje - Men`s Health

Hrana za bolje razmišljanje

U takvu hranu spada ona koja ima proteine, dobre masti, zatim cele žitarice, voće i povrće bogato antioksidansima, antiinflamatorima, kaže doktorka Murali Doraisvami sa Instituta za neurološke nauke Univerziteta Djuk. Nudimo vam savremeni meni za vaš mozak.

DORUČAK: JAJE I CELE ŽITARICE

Jaja sadrže holin, veoma važan nutrijent koji potpomaže funkcije mozga; cele žitarice su bogate vlaknima i regulišu nivo šećera u krvi.

SUPERHRANA ZA NAJSNAŽNIJE: 6 najboljih namirnica za zdravlje svakog muškarca

UŽINA: ŠAKA BOROVNICA I 8 BADEMA

Borovnice su bogate epikatehinom koji poboljšava krvnu sliku, raspoloženje i izoštrava pažnju. Bademi su pak bogati proteinima i vlaknima.

RUČAK: 200 GRAMA LOSOSA SA SALATOM OD PASULJA

Losos je pun omega-3 masnih kiselina, koje odlično utiču na mentalno zdravlje. Pasulj je pun vlakana koji su vam potrebni za regulaciju šećera tokom dana.

Pogledajte i Hranom do zdravije i lepše kože

UŽINA 2: 2 REDA CRNE ČOKOLADE

Crna čokolada (sa najmanje 65% kakaa) bogata je flavonoidima, antioksidansima koji poboljšavaju mentalne funkcije, a sadrži i malo kofeina koji poboljšava koncentraciju.

VEČERA: POVRĆE SA KARIJIEM I INTEGRALNIM PIRINČEM

Bacite plavi patlidžan, luk, brokoli, crvene i žute paprike u vok da biste izvukli maksimum antioksidanasa koje poseduju. Pospite ih karijem za antiinflamatorni efekat.

UŽINA 3: ŠAKA SUVIH VIŠANJA I JOGURT

Višnje su odličan izvor melatonina- hormona koji reguliše pospanost. Jogurt je bogat proteinima i triptofanom, amino-kiselinom koja opušta nervni sistem.

MH preporuka: Najbolje smrznuto voće i povrće za zimsku ishranu

 

Pročitajte i  Zdrava strana jagoda
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *