Prehrambene masne osnove! - Men`s Health

Prehrambene masne osnove!

MASLINOVO ULJE

Razlog: Lako je naći pristupačno hladno ceđeno maslinovo ulje, pa ga možete koristiti za kuvanje i za salate.

Upotreba: Pomešajte ga sa morskom solju, biberom i seckanim svežim začinskim biljem, pa umačite hleb u to. Dodajte ovome još malo belog luka i imate sos za sve i svašta.

Nutricionisti otkrivaju: 8 “masnih” namirnica koje treba češće da jedete

SLANINA

Razlog: Svako jelo će biti punije i ukusnije na slanini, naročito dimljenoj.

Upotreba: Iseckajte i propržite slaninu, pa dodajte u spanać ili pire krompir. Dodajte joj malo luka i ispržite, pa sipajte u to prezlu i napunite šampinjone.

MASLAC

Razlog: Maslac ima kremasti ukus i kao takav jeste idealan nosilac raznolikih ukusa.

Upotreba: Izmešajte 1/2 šolje razmekšanog maslaca sa iseckanim začinskim biljem, malo belog luka i “tabasko” sosa. Čuvajte smesu u frižideru, pa dodajte malo preko jaja, mesa ili lososa.

Idealan izvor vitamina B12: Pržena pastrmka s ruzmarinom

PUTER OD KIKIRIKIJA

Ralog: Neverovatno je koristan u mnogim azijskim jelima.

Upotreba: Izmešajte 1/4 šolje putera od kikirikija sa 2 kašike vode, kašikom meda, kašikom soja sosa, kašikom pirinčanog sirćeta, sokom od jedne limete i malo tucane paprike. Koristite kao marinadu za belo meso.

GRČKI JOGURT

Razlog: Relativno nov proizvod kod nas. Ukusniji je od kisele pavlake i običnih jogurta.

Upotreba: Izmešajte ga sa peršunom i limunom za zdraviji sos uz pečenu piletinu ili šniclu. Zaboravite na teške soseve od majoneza!

 

Pročitajte i  Suvo zdravlje
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *