Naćos domaćos! - Men`s Health

Naćos domaćos!

KESU ČIPSA U KESU ZA ĐUBRE!

Ako sami pripremate tortilja čips daćete naćosima autentičan ukus i nećete se izložiti unošenju gomile soli koja se nalazi u kupovnom čipsu. Namažite malo maslinovog ulja na 16 kukuruznih ili pšeničnih tortilja (sa obe strane). Presecite svaku tortilju na pola, pa onda svaku polovinu na tri parčeta. Stavite tortilje na papir za pečenje i u rernu na 220 stepeni dok ne porumene, do 20 minuta.

Moćan obrok pre treninga: Tortilja s piletinom i korom od limuna

LJUTO MORA BITI!

Pečeni paradajz daje posebnu notu salsi. Na papir za pečenje stavite 500 grama paradajza presečenog na polovine, pa poprskajte maslinovim uljem. Pecite na 250 stepeni dok ne omekša, oko 40 minuta. Dodajte i 4 čena belog, negde na pola pečenja. Prebacite sve u blender i sameljite sa nekoliko ljutih papričica i 1 kašikom kupovnog čili čipsa.

BEZ MESA NE IDE!

Ono što želite je ljuta meksička ćorizo kobasica (ili neka domaća ljuta). Zagrejte kašiku maslinovog ulja na tiganju i dodajte kobasicu (500 grama), pa je ispržite. Ocedite masnoću i dodajte jednu šolju seckanog luka. Pržite oko 10 minuta. Dodajte paradajz pire i 2 kašičice origana i krčkajte 15 minuta. Dodajte 1 šolju pilećeg bujona, pa krčkajte dok ne postane gusto, oko 20 do 30 minuta.

Pogledajte i Sjajna vest za sve ljubitelje ljutog ukusa!

SASTAVITE DELOVE!

Salsu sa paradajzom i kobasicom možete napraviti dan unapred, pa je samo podgrejte u ključnom trenutku. Servirajte čips u dubokom tanjiru, prelijte salsu i tako ređajte uvis. Na kraju pospite dodacima: feferonama, seckanim korijanderom u listu i sirom. Uživajte!

Pročitajte i  Istrenirajte svoj apetit
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *