5 ukusa koji razbijaju dosadu - Men`s Health

5 ukusa koji razbijaju dosadu

PEČENO PILE – RECEPT

Zagrejte rernu na 180 stepeni. U tiganju na srednje jakoj vatri propržite nauljene i začinjene pileće grudi, sa obe strane po 2-3 minuta. Potom prebacite tiganj u rernu; pecite sve dok se grudi sasvim ne ispeku, oko 5 do 7 minuta. Ostavite piletinu da odstoji 5 minuta.

Proteinska bomba: Ove ćufte ćete prosto obožavati

LIMUN-BIBER

U činiji izmešajte dobru dozu maslinovog ulja, sok od polovine limuna, šaku iseckanog bilja (peršun, ruzmarin, vlašac, timijan), so i biber. Pošto ispečete piletinu, nasecite je na šnite i prelijte ovom mešavinom.

BELI LUK, ĐUMBIR, SOJA

U zdeli izmešajte dve doze (2 dolivanja) soja sosa, malo susamovog ulja, dozu pirinčanog sirćeta, malo meda, 2 isitnjena čena belog luka, komad đumbira veličine palca (usitnjen) i dozu ljutog sosa. Upotrebite kao  marinadu ili kao sos.

Moćna i zdrava večera: Umami pljeskavica

 TEKS-MEKS

U činiji izmešajte dve supene kašike čili praha; po 1 kašiku mlevenog kajenskog bibera, dimljene paprike, mlevenog kima i origana i po 1 kafenu kašičicu belog luka u prahu uz so i biber. Utrljajte to u meso pre pečenja.

MEDITERANSKI SOS

U posudi pomešajte izmrvljenu fetu, prepolovljene čeri paradajze, naseckani crvani luk, malo svežeg ili suvog origana i nekoliko maslina bez koštica. Istresite na ispečeno i isečeno pile i prelijte maslinovim uljem i balzamiko sirćetom.

INDIJSKI SOS

U nauljen tiganj na srednjoj vatri ubacite 1 usitnjeni češanj belog luka i pola glavice seckanog crnog luka. Dinstajte 3 minuta, a potom dodajte 1 iseckani paradajz, 1 supenu kašiku mlevenog korijandera, 1 kašiku garam masala začina, 1 kašičicu kurkume. Kuvajte dok se ne ujednači. Začinite meso.

Transformacija može da počne: 6 namirnica koje ubrzavaju metabolizam

Pročitajte i  Da potvrdite trening: 4 najbolja obroka nakon vežbanja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *