Dobre alternative: 3 proteinska (među)obroka za velike mišiće - Men`s Health

Dobre alternative: 3 proteinska (među)obroka za velike mišiće

Belančevine su glavni ‘graditelji’ svih tkiva u organizmu, a posebno mišića. Upravo zato će ova vrsta hrane odlično delovati na vašu potrebu za razvijanje muskulature tela.

Ovo je vaš današnji ručak: Ukusan proteinski obrok za detoks organizma

VARIVO OD SOČIVA + KRIŠKA HLEBA

Sočivo je namirnica koja se smatra izvrsnim izvorom belančevina. Čak šta više, u sto grama ove sirove mahunarke naći ćete čak 25 grama proteina. Odlično se nadopunjuje sa paradajzom, belim i crnim lukom, maslinovim uljem i mesom, a to su namirnice s kojima možete napraviti ukusno varivo. Poslužite s njim i krišku hleba od integralnih žitarica i telo ćete opskrbiti i važnom dozom prehrambenim vlakana kao i  esencijalnim amino kiselinama.

HUMUS + KORENASTO POVRĆE

Ukoliko trebate hranjiv međuobrok, humus je izvrsno rešenje. Ovaj bliskoistočni namaz na bazi leblebija pravi je izvor proteina koji čini oko dvadeset posto te namirnice. Uz to ima dosta prehrambenih vlakana koji poboljšavaju rad probavnog sistema. Unesite u obrok izvor vitamina, pa namaz poslužite s korenastim povrćem poput šargarepe i celera.

Pogledajte i 10 nepravedno zapostavljenih izvora proteina

SPANAĆ + ORAŠASTI PLODOVI

Ako preferirate salatu, u posudu nabacajte nešto zeleniša, orašaste plodove i semenke koje će telo opskrbiti s mnoštvom belančevina. Spanać je jedno od retkih visokoproteinskih vrsta povrća. Porcija od 200 grama zelenog lišća spanaća sadrži otprilike gram belančevina pa se preporučuje osobama koje ne jedu hranu životinjskog porekla. Većinu ove važne telesne materije naći ćete u orašastim plodovima, poput oraha, badema ili lešnjaka.

Izvor: punkufer.hr

Pročitajte i  Obrok nakon treninga
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *