SAVRŠEN SPOJ: Kombinujte brzu hranu sa mediteranskom ishranom - Men`s Health

SAVRŠEN SPOJ: Kombinujte brzu hranu sa mediteranskom ishranom

Istraživanje, koje je sprovedeno u 39 zemalja, a obuhvatilo je čak 15.4800 ljudi do 67 godina koji su imali probleme sa srčanim bolestima. Pacijenti su popunili jednostavan upitnik koji se ticao samo njihove ishrane i zatim su praćeni četiri godine.

Napravljen je poseban sistem bodovanja, od 0 do 24, a pacijenti su dobijali dve vrste bodova: “Mediterraneandietscore” (MDS) za namirnice iz mediteranske ishrane i “Westerndietscore” (WDS), za brzu hrana i masnu hrana, slatkiše i zaslađene sokove.

Pogledajte i Moćni juneći burger, koji će vam vratiti energiju posle treninga

Nakon četiri godine istraživanja, došli su do zanimljivog rezulatata. Broj ljudi koji su doživeli moždani ili srčani udar a imali su MDS veći od 14 bio je 10,5 procenata. Broj osoba čiji je MDS bio manji od 12, a takođe su doživeli moždani ili srčani udar bio je 10.8.

Profesor Rals Stjuart vođa tima je rekao da su nakon opsežnih istraživanja došli do rezulata da svako povećanje jedinica MDS –a u ishrani donosi za sedam odsto manji rizik od srčanog ili moždanog udara. S druge strane povećanje WDS-a nije povećalo rizik od srčanog ili moždanog udara.

Saznajte i Da li je italijanska hrana lek za impotenciju?

Takav rezulat nismo očekivali, izjavio je Stjuart i dodao da bi lekari nakon ovog istraživanja trebalo da promene pristup. Jednostavno, umesto da pacijentima stalno brane brzu i slatku hranu, treba da ih podstiču da jedu voće i povrće, a da im ne brane ništa. Da bez griže savestu, ukoliko unosite dosta svežeg voća i povrća i često jedete ribu, možete da uživate u brzoj hrani, masnijim obrocima, zaslađenim pićima i slatkišima! Naravno, umereno.

Izvor: pronađi meru

Pročitajte i  Evo zašto bi trebalo svaki dan da jedete čia semenke

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *