Snaga prirode: 6 vrsta povrća sa najviše proteina - Men`s Health

Snaga prirode: 6 vrsta povrća sa najviše proteina

Povrće uglavnom nije poznato kao vrhunski izvor proteina, međutim neke od namirnica iz te kategorije sadrže pristojne količine proteina. Treba međutim reći da biljni proteini spadaju u kategoriju nekompletnih proteina, što znači da ne sadrže esencijalne amino kiseline. Da biste uneli u organizam amino kiseline, povrće kombinujte sa integralnim žitaricama.

GRAŠAK

Svega pola šolje graška sadrži oko 3,5 grama proteina. Možete ga konzumirati u vidu sveže kremaste supe ili kao prilog glavnim jelima.

Pogledajte i Ishranom do vitke linije i ravnog stomaka!

SPANAĆ

Ukusni smoothie od spanaća u jednoj čaši ima 3 grama proteina, zato obavezno isprobajte ovaj ukusni napitak.

PEČENI KROMPIR

Još jedan skriveni izvor proteina. Jedan krompir srednje veličine ima u sebi 3 grama proteina. Ako vam treba neka ideja za nadev, napravite umak od spanaća i sira i tako ćete dobiti dodatne količine proteina.

BROKOLI

Brokoli ne samo da je bogat vlaknima (2,6 grama u pola šolje) već je takođe dobar izvor i proteina sa više od 2 grama po porciji.

Ukusno i zdravo: 13 razloga da češće jedete kukuruz

PROKELJ

Ovo sitno zeleno povrće se sa pravom smatra nutritivnom bombom. Pola šolje prokelja sadrži 2 grama proteina, 247 miligrama kalijuma kao i 110 mikrograma vitamina K.

KUKURUZ

Iako kukuruz tehnički spada u žitarice, moramo ga spomenuti na ovoj listi. Pola šolje kukuruza sadrži 2 grama kvalitetnih proteina.

D.R.

Pročitajte i  Fatalne greške koje pravite posle treninga
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *