Devet najsitijih obroka! - Men`s Health

Devet najsitijih obroka!

JAJA

Jedno veće jaje sadrži oko 6 grama proteina. Skuvajte ih za užinu jer je teško pojesti više od dva, zbog čega su idealna da preseku glad. Jaja su i odličan dodatak čorbama, salatama, pirinču i pastama.

MISO SUPA

Sve niskokalorične supe i čorbe lako napune želudac, pa uprkos maloj energetskoj vrednosti stvaraju osećaj sitosti. Osim toga, miso supa je bogata probioticima zbog čega je jako zdrava za želudac i creva.

Najbolji doručak ikada: 3 trika zbog kojih ćete biti siti satima

ŠPARGLE

Špargla srednje veličine je prepuna antioksidanasa a istovremeno sadrži samo 3 kalorije. Prokuvajte svežanj špargli kao prilog uz biftek, ili ih izdinstajte i dodajte u svoju omiljenu pastu.

SOČIVO

Oterajte glad ovom kombinacijom proteina i vlakana. Oko 100 grama sočiva sadrži 10 grama proteina, 6 grama vlakana a samo 120 kalorija.

GOVEDINA

Doručak zasnovan na govedini i jajima obezbeđuje celodnevnu sitost, više nego doručak iste kalorijske vrednosti ali siromašniji proteinima. Tako ćete izbeći grickanje tokom dana. Probajte goveđi pršut ili komadiće sušene govedine.

Pogledajte i 5 razloga da jedete krompir što češće

OVSENE PAHULJICE

Povećajte zapreminu ovog obroka tako što ćete pahuljice prokuvati sa 100 mililitara vode. Rastvorljiva vlakna usporavaju varenje i tako produžavaju osećaj sitosti. Sto grama pahuljica sadrže 3 do 5 grama vlakana.

MLADI SIR

Količina mladog sira od 250 grama sadrži samo 170 kalorija, sa 28 grama proteina koji se sporo vare. Kombinujte ga sa šumskim voćem i tako ćete dobiti laganu, slatku i zdravu užinu, koja će vas držati sitim do sledećeg obrooka.

PROKELJ

Ove kuglice prepune hranljivih materija su istovremeno i jako zasitne. sto grama sadrži 3 grama vlakana a manje od 40 kalorija. Ispecite u rerni od 100 do 200 grama prepolovljenih prokelja na 22 stepeni u vremenu od 15 minuta. Servirajte ih sa senfom.

Pročitajte i  Napitak za pročišćavanje jetre

Saznajte i Ovo su namirnice koje će poboljšati kvalitet vaše sperme

ŠKAMPI

Ako unesete 30 grama proteina tako što ćete jesti škampe ili pileće belo meso bez kožice unećete manje od 160 kalorija. Ali zapremina škampi je za oko četvrtinu veća od zapremine piletine, pa je samim tim i obrok sitiji.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *