Savršen spoj nakon vežbanja: Pivo i kikiriki - Men`s Health

Savršen spoj nakon vežbanja: Pivo i kikiriki

Naučnik i fiziolog, Ronalda Mogan, uradila je senzacionalnu studiju kojom tvrdi da pivo i kikiriki, ne samo da ne štete organizmu, već su takođe idealni proizvodi za oporavak nakon vežbanja.

Pogledajte i Da li nas pivo može učiniti snažnijim?

Činjenica je da tokom sportske aktivnosti gubimo dosta tečnosti: ona je sadržana u pivu, ali za rast mišića, moramo da unesemo u telo natrijum i kalijum. Ovi vitamini se nalaze u prženom kikirikiju.

Naučnici su istakli da je za oporavak nakon vežbanja dovoljno da popijete pola litre piva i pojedete 100 do 200 grama kikirikija. Nutricionisti preporučuju da je svetlo pivo čak bolje nego mineralna voda za povratak ravnoteže vode u organizmu, ali ističu da je to ipak alkoholno piće, koje usporava metabolizam.

Saznajte i 10 najboljih namirnica koje možete da iskombinujete s pivom

Kada je reč o kikirikiju, glavna stvar je da ne bude previše slan jer so zadržava tečnost u organizmu, što izaziva debljanje i nadimanje.

Izvor: ženski magazin.rs

Pročitajte i  5 namirnica koje sadrže više proteina od jaja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *