Jedite da biste smršali - Men`s Health

Jedite da biste smršali

Prvo izdržaćete jedno 3-4 dana, a drugo peti dan ćete se preždrati kao nikada do tad.

OBRATITE PAŽNJU
Pravi obrok nakon vežbanja može vam pomoci da brže sagorite masti, navodi se u novoj britanskoj studiji. Muškarci koji su nakon intenzivnog treninga pojeli užinu bogatu proteinima (43 g), a siromašnu ugljenim hidratima, sagoreli su 21% masti više nego oni koji su popili slatki napitak.

ZAŠTO?
To je stoga što je organizmu potrebno znatno više energije da svari proteine, nego ugljene hidrate, kaže autor studije dr sci. Adam Kanlajf.

NAŠ PREDLOG
Ovo je naš predlog za savršen obrok nakon trenin ga: pomešajte po jednu supenu kašiku butera od kikirikija, ulja od susama i soja sosa i tome dodajte sok od jednog limuna. Ovaj preliv pospite preko 250 g pileceg belog mesa, seckanog na kocki ce i skuvanog. Salata je po izboru.

Naravno, sastojke pripremite pre treninga, da ne biste morali mrtvi umorni da se bacite na ozbiljno kuvanje.

Pročitajte i  Moćna hrana: 8 namirnica koje morate jesti
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *