Evo koje namirnice ne treba da jedete za doručak - Men`s Health

Evo koje namirnice ne treba da jedete za doručak

Doručak je najvažniji obrok u toku dana. U zavisnosti od toga šta smo doručkovali zavisi kako ćemo se osećati tokom dana, piše Stvar ukusa.rs

Zato je važan odabir pravih namirnica za ovaj obrok. Dobar doručak takođe deluje preventivno protiv nastanka mnogih oboljenja, kao što su rak i dijabetes. Evo nekoliko namirnica koje nikako ne treba jesti za doručak.

Pogledajte i Kako izgleda idealan doručak u 10 “najzdravijih” zemalja na svetu?

ŠUNKA, SLANINA I KOBASICE

Mesne prerađevine imaju nitrate koji su povezani sa nastankom raka debelog creva. Ako želite da smanjite rizik od nastanka ove opasne bolesti vreme je da potražite neku dugu namirnicu za doručak. Preporučujemo: dvopek,malo posnog sira i kuvano jaje.

ŽITARICE SA ŠEĆEROM

Neke žitarice su pune ugljenih hidrata i šećera, a njihovo konzumiranje uzrokuje naglo podizanje a zatim i opadanje šećera u krvi, što utiče na našu životnu energiju. Ukoliko ne želite da spustite energiju na početku dana birajte žitarice bogate vlaknima i proteinima, dodajte im mleveni lan ili orahe. 

NISU JAJA JEDINI IZVOR PROTEINA: 3 preukusna visoko proteinska doručka za snažnije mišiće

PALAČINKE PRELIVENE JAVOROVIM SIRUPOM

Javorov sirup spada u kategoriju zdrave hrane, međutim veštačke vrste tog sirupa su nezdrave jer sadrže visok nivo sirupa od kukuruza koji je pun fruktoze. Posledica konzumiranja takvog sirupa je masno tkivo između organa, odnosno mast koja prouzrokuje rak.

SLATKO TESTO, KROFNE, PECIVO…

Pored toga što se prave od belog brašna, puni su i šećera, a šećer je najgori iozvor energije za doručak. Pored toga što ćete brzo ogladneti, konzumiranjem slatkog testa povećavate rizik od stvaranja dijabetesa.

Otkrijte i Koliko vežbanja je potrebno da biste sagoreli parče pice, pivo, čokoladni kolač…?

LIGHT JOGURT

Pročitajte i  Ekstremne dijete: Vredi li rizikovati zdravlje zbog bržeg mršavljenja?

Ova vrsta jogurta je niskokalorična, ali sadrži dodatke veštačkih zaslađivača koji nisu hranljivi. Zato izaberite jogurt sa manje mlečnih masti.

MAFINI

Razlog izbegavanja mafina rano ujutru je taj što su prepuni belog brašna, ulja ili maslaca i šećera.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *