Samokontrola: 5 načina da smanjite želju za hranom - Men`s Health

Samokontrola: 5 načina da smanjite želju za hranom

Kada se prepuštate nekontrolisanom uživanju u omiljenoj hrani, kao neizostavan pratilac se javlja osećaj krivice. Poslušajte naše savete koji će vam pomoći sda se otrgnete neodoljivoj želji za hranom i izbegnete neprijatan osećaj griže savesti, piše Stvar ukusa.rs

IKORISTITE SNAGU UMA

Kada vam se javi neodoljiva želja za hranom pomislite na omiljenu aktivnost. Studija objavljena u magazinu “Apetit”je pokazala da kada, na primer, poželimo da pojedemo krofnu ili drugu visokokaloričnu i nezdravu poslasticu, želju možemo efikasno da potisnemo ako pomislimo na omiljene aktivnosti poput plesa, planinarenja ili gledanja filma i da tako uposlimo svoj um i čula.

Pogledajte i Kako da “pregazite” želju za slatkišima?

POMIRIŠITE

Naučna studija je pokazala da mirisanje jasmina može smanjiti želju za čokoladom. Stručnjaci preporučuju da pomirišete nešto što vas ne podseća na hranu ukolko osetite nekontrolisnu glad.

ŽVAĆITE

Žvakaća guma može umanjiti apetit, pokazala je studija. Istraživanje objavljeno u časopisu “Apetit” je obuhvatilo 60 ljudi koji su ocenjivali stepen gladi tri sata nakon obroka. Istraživači su došli do otkrića da su osobe koje su žvakale žvaku nakon ručka pojeli 10 odsto manje grickalica za užinu. Studija je pokazala da žvakanje žvake 45 minuta simulira sitost i potiskuje glad, apetit i nekontrolisanu želju za hranom.

Razbijamo mitove: 13 potpunih zabluda o zdravlju u koje još verujemo

NASPAVAJTE SE

Istraživanja su pokazala da nenaspavanost može da izazove pojačan apetit i da smo gladniji kada smo umorni.

VEŽBAJTE

Čak i kratkotrajno vežbanje može smanjiti želju za slatkišima. Ukoliko osetite da vas savladava želja za grickalicama, izađite u šetnju ili uradite nekoliko vežbi.

Pročitajte i  KUVAJ PAMETNO: Odličan predlog šta da ponesete za ručak na posao! (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *