SENDVIČ KOJI TOPI KILOGRAME: Smršajte uz ukusne zalogaje! - Men`s Health

SENDVIČ KOJI TOPI KILOGRAME: Smršajte uz ukusne zalogaje!

Svako ima svoj omiljeni sendvič. Grilovani, onaj u tostu sa rastopljenim sirom ili popularni hladni sendvič sa hrskavim povrćem, bez obzira koji je vaš izbor, sendvič se smatra nezamenljivom konvencionalnom hranom.

Najbolja stvar u vezi sa sendvičom je to što u zavisnosti od sastojaka može biti važan saveznik u borbi za gubitak suvišnih kilograma.

Ovo su neki od glavnih elemenata koje treba da sadrži zdrava verzija sendviča.

KAKO TO RADE SPORTISTI: Ovo su najbolje namirnice za snažan oporavak nakon treninga

POČNITE SA INTEGRALNIM HLEBOM

Osnova svakog zdravog sendviča je integralni hleb. Potražite onaj koji stoprocentno sadrži integralne žitarice, a kao bonus tu su i integralni hlebovi bez kvasca.

MANJE JE VIŠE

Manje je više kada govorimo o zdravom načinu ishrane. Izbegavajte namaze koji u sebi sadrže veće količine hemikalija, pa umesto senfa koristite avokado ili malo maslinovog ulja. Jedna od opcija je i iseckano povrće sa limunovom korom i grčkim jogurtom. Preporučuje se i domaći majonez i humus umesto industrijskih verzija namaza.

KOMBINUJTE PROTEINE I UGLJENE HIDRATE

Savršen sendvič mora da sadrži čiste proteine. Meso, tunjevina i jaja su svakako sjajna opcija, osim ukoliko niste vegeterijanac ili vegan. Koristite takođe sir, tofu sir, sočivo, grašak ili kinou kao odličan izvor proteina.

Pogledajte i 11 najboljih proteinskih užina za građenje ogromnih mišića

POVRĆE

Zdravi sendviči u sebi uvek treba da sadrže i obilje svežeg povrća, pa čak i voća. Povrće daje hrskav ukus bez dodatnih kalorija, pa zato budite kreativni i eksperimentišite sa različitim ukusima i teksturama. Sočivo, paradajz i krastavac su klasični dodaci, a kriške zelene jabuke, smokve i mango su nešto što trebate da isprobate.

ZDRAVI MONTE KRISTO SENDVIČ

Originalni Monte Kristo sendvič se pravi od šunke, sira, jaja i hrskavog hleba. Zdravija verzija ovog ukusnog obroka pravi se od ćuretine, spanaća, iseckanih krušaka i nemasnog sira. Ova verzija sadrži 420 kalorija.

Pročitajte i  5 snažnih zamena za whey protein

Vegeterijanska ishrana: 9 najboljih biljnih izvora proteina

GRILOVANI KUBANSKI SENDVIČ

Kubanski sendvič poznatiji kao medianoche (naziv je dobio zbog toga što se jede noću) je svoju popularnost doživeo kada je sa Kube donet na Floridu. Kiseli krastavčići su najvažniji segment, i daju sendviču hrskav ukus. Ovaj sendvič sadrži svega 231 kaloriju.

D.R.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/


Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *