Kako izgleda najbolji doručak za mršavljenje? - Men`s Health

Kako izgleda najbolji doručak za mršavljenje?

Pitate se šta da jedete ujutru, jer želite da pripazite na liniju i smršate koji kilogram?

Proteine! Brojna istraživanja otkrivaju da je visokoproteinski doručak poput jaja i slanine bolja opcija od doručka prepun ugljenih hidrata poput cerealija.

Osim toga što će vam pomoći da dugo nakon jela budete siti, efekte ćete primećivati tokom celog dana.

Saznajte i 5 grešaka koje pravite tokom doručka

Studija koja je objavljena u American Journal of Clinical Nutrition je otkrila da su ljudi koji su jeli visokoproteinski doručak unosili manje masti i šećera putem užine uveče u poređenju s grupom ljudi koja je svoj dan započela niskoproteinskim obrokom.

Ljudi koji jedu visokoproteinski doručak imaju bolju kontrolu nad nivoom glukoze i insulina, što ih sprečava da osete nalete gladi i da smanje rizik od razvoja dijabetesa.

Majk Rasel, savetnik za ishranu Men’s Health-a preporučuju 30 grama proteina u doručku putem namirnica kao što su jaja, ćuretina, grčki jogurt ili smoothie.

Možete da razmislite i da pojedete ostatke od sinoćne večere za doručak, jer sadrži više proteina od drugih namirnica.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  15 saveta za brzo sagorevanje masti
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *