NAHRANITE MIŠIĆE: 3 najbolja obroka posle treninga - Men`s Health

NAHRANITE MIŠIĆE: 3 najbolja obroka posle treninga

Transformacija može da počne: 6 namirnica koje ubrzavaju metabolizam

PIRINČANE ŠPAGETE SA GOVEDINOM

Skuvajte porciju špageta od riže. Isecite 85 grama goveđeg odreska isečenog na što tanje kriške. Meso poređajte po tanjiru tako da špagete budu u centru. U mikrotalasnu pećnicu stavite 250 mililitara pilećeg ili goveđeg bujona i kuvajte ga dok ne provri, a potom ga prelijte preko mesa. Dodajte preko svega svoje omiljene nadeve, poput mladog luka, boranije, gljiva, korijandera ili mente. Poslužite ovo jelo sa limunom ili čili sosom.

  • Proteini: 26 grama
  • Kalorije: 415
  • Masti: 7 grama, zasićenih 3 grama

Pogledajte i 8 stvari koje svaki muškarac treba da zna o proteinima

PILETINA S POVRĆEM

U veći pleh za pečenje stavite četiri pileća bataka, dve šake iseckane sveže paprike, malo belog luka i bibera u zrnu. Pospite zatim preko svega dve kašike maslinovog ulja. Potom pleh stavite u rernu i pecite oko 30 minuta na temperaturi od 200 stepeni. Piletinu servirajte na tanjir, a pored nje stavite povrće i sve upotpunite sa nekoliko komada prženog ili kuvanog krompira.

  • Proteini: 34 grama
  • Kalorije: 445
  • Masti: 20 grama, zasićene 4 grama

PEČENI LOSOS I BROKOLI SA SOJOM

U tiganj stavite jednu porciju mesa lososa. Dodajte zatim pola brokolija i 85 grama skuvane zelene soje. Preko svega prelijte soja sos i malo belog luka i susama. Na temperaturi od 200 stepeni Celzijusa kuvajte lososa između 13 i 15 minuta.

  • Proteini: 29 grama
  • Kalorije: 280
  • Masti: 14 grama, zasićene 2,5 grama

D.R.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/


Pročitajte i  SUPERHRANA ZA NAJSNAŽNIJE: 6 najboljih namirnica za zdravlje svakog muškarca
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *