NAJLAKŠI PUT DO FIT LINIJE: 10 trikova u ishrani koje preporučuju svi nutricionisti - Men`s Health

NAJLAKŠI PUT DO FIT LINIJE: 10 trikova u ishrani koje preporučuju svi nutricionisti

Sa bezbrojnim savetima koji se odnose ne ishranu, zaista je teško znati kakav plan primeniti. Svima nam se dešava da određeno vreme pokušamo da prilagodimo naše navike nekom od strožijih načina ishrane i da na kraju odustanemo.

Ovde na scenu stupaju obučeni nutricionisti koji žive od toga da svojim klijentima omoguće pravljenje plana najzdravije ishrane – i što je još bitnije, bili su voljni da svoje taktike podele sa nama.

1. FOKUSIRAJE SE NA DODAVANJE, NE NA ODUZIMANJE

“Kada se fokusirate na to koje zdrave namirnice treba dodati u vašoj ishranu, a ne koje treba iz nje izbaciti – pozitivnije pristupate problemu. Takođe, predlaže se odabir jedne do dve stavke koje treba promeniti na dnevnoj bazi, umesto na mnoštvo, što olakšava stvaranje zdravije navike tokom vremena”, poručuje nutricionista Rebeka Levin

Saznajte: KAKO TO RADE SPORTISTI: Ovo su najbolje namirnice za snažan oporavak nakon treninga 

2. OBRATITE PAŽNJU NA VELIČINE PORCIJA

“Potrudite se da vam uvek više od pola obroka čini povrće. Na ovaj način, jednostavno, fizički smanjujete prostor za štetnu hranu u vašoj ishrani. To takođe osigurava da će vaš obrok biti bun hranjivih materija”,  navodi Kajlin Sent Džon, nutricionista i direktor firme Euphebe

 Pogledajte: ZGODNO TELO BEZ MASNIH NASLAGA: 10 namirnica koje bi trebalo češće da jedete

3. PIJTE DOSTA VODE

Čaša vode pre svakog obroka – ne može biti jednostavnije od toga! Hidriranost pomaže vašem telu da funkcioniše normalno, ali i ograničava vas, ne dajući vam da se prejedete”, objašnjava doktor Pam Bede

Saznajte: NISU JAJA JEDINI IZVOR PROTEINA: 3 preukusna visoko proteinska doručka za snažnije mišiće

4. PRESTANITE DA SE PLAŠITE ZDRAVIH MASTI

“Kada ljudi pomisle na masti, odmah pomisle na kalorije. Ali zdrave masti ne smeju biti izostavljene. One vas čine sitim, obrok čine raznovrsnijim i smanjuju potrebu za unošenjem štetnih ugljenih hidrata”,  poručuje velnes trener Loren Blejk iz Ohaja

Pročitajte: Mislite da ne goje, a zapravo su kalorijske bombe: 6 najvećih neprijatelja vitke linije

5. NE PRESKAČITE OBROKE

Pročitajte i  Veganski gurmanluci: Kašica od banane i konoplje

Jedite redovno tokom dana. Ne smete gladovati, a zatim sve nadoknaditi i preterati za večerom – to je tipična greška”, poručuje Lisa Talamini

6. ŽVAĆITE

“Nismo zmije, zato prestanite da jedete kao da jeste! Kada duže žvaćete hranu, uživate u njenom ukusu – normalno je da pojedete manje i više uživate u vašem obroku. Mozgu je potrebno dvadesetak minuta da dobije informaciju iz stomaka, zato jedite sporije i znaćete kada se siti”, navodi nutricionista Lori Rosental

Pogledajte: 7 stvari koje će se dogoditi ako ne budete jeli meso godinu dana

7. ČISTO MESTO I ZELENO

“Pokušajte da jednom dnevno sebi priuštite jednostavan, obrok sa čistim mesom i sa dosta povrća. Piletina ili riba su odličan izbor”, kaže Kara Volš

8. PLAN OBROKA

“Trudim se da sa svojim klijentima stvorim efektivan plan obroka i usputnih užina. Preporučujem im da planski prave spisak namirnica pre nego sto krenu u nabavku, šo smanjuje kupovinu štetnih artikala. Na taj način neće doći u iskušenje da grickaju nezdravu hranu tokom pauza”, ističe doktor i nutricionistkinja Kejti Kisan 

Saznajte kako: Bez dijete do savršene figure? Moguće je uz ovih 5 pravila!

9. MENJAJTE ISHRANU SHODNO GODIŠNJIM DOBIMA

“Jedite u skladu sa godišnjim dobima. Dijete koje se usklađuju sa promenom vremena unose raznolikost u ishrani i sprečavaju pojavu dosade. Veći izbor namirnica koje se pojavljuju u određenim godišnjim dobima obogaćuju vašu dijetu”, objašnjava nutricionista Kara Harbstrit

Pogledajte koje su: 4 jednostavne i zdrave užine za jake mišiće 

10. O ZDRAVOJ HRANI RAZMIŠLJAJTE KAO O NAGRADI ZA VAŠE TELO

“Ako se odlučujete za dijete samo zato što ne volite sopstveno telo – pristupate celom procesu pogrešno. Umesto da se fokusirate na ono što ne volike na sebi, pokušajte da se koncentrišete na to kako vaše telo zaslužuje zdravu ishranu. Redovno vežbanje i planirana ishrana biće pravi poklon za vaš organizam”, zaključuje vlasnik firme Nourish Nurition, Rebeka Klajd

 *Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *