ZGODNO TELO BEZ MASNIH NASLAGA: 10 namirnica koje bi trebalo češće da jedete - Men`s Health

ZGODNO TELO BEZ MASNIH NASLAGA: 10 namirnica koje bi trebalo češće da jedete

Jedan od najčešćih saveta koji čujete jeste da bi trebalo da jedete onoliko hrane koliko vam je potrebno kako biste se osećali sitim. Međutim, različite namirnice različito utiču na osećaj sitosti, ali i na vašu liniju.

Kako do vitke linije: 8 stvari koje morate da znate o mršavljenju

Kako biste se osećali sitim, trebalo bi da pojedete količinu pilećih prsa koja odgovara unosu od 200 kcal, međutim što se tiče količine čokolade koju bi trebalo da pojedete da biste ostvarili isti efekat, trebalo bi da pojedete čokoladu energetske vrednosti 500 kcal.

Neke namirnice brže i bolje zadovoljavaju osećaj gladi. Istraživanjima se došlo do podataka da količina pojedene hrane ima značajan uticaj na osećaj sitosti, zatim, proteini izazivaju veći osećaj sitosti u poređenju sa ugljenim hiodratima i mastima. Vlakna usporavaju prolazak hrane kroz probavni sistem i pomažu da se osećate sitim duže vreme.

Predstavljamo vam i listu namirnica i jela koje možete jesti bez griže savesti, jer će vas brzo zasititi. Pored toga ova hrana ne goji, tako da će vaša linija uvek biti savršena ukoliko se pridržavate sledećih namirnica:

  • Kuvani krompir
  • Jaja
  • Ovsena kaša
  • Kupus
  • Jabuke
  • Riba
  • Nemasno meso
  • Posni sir
  • Povrće
  • Kokice

Brzo i zdravo mršavljenje: 8 malih promena u ishrani koje daju najbolje rezultate

Izvor: B92

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  5 pivskih koktela za vruće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *