Mislite da ne goje, a zapravo su kalorijske bombe: 6 najvećih neprijatelja vitke linije - Men`s Health

Mislite da ne goje, a zapravo su kalorijske bombe: 6 najvećih neprijatelja vitke linije

Upravo za sledećih 6 namirnica mislimo da su bezbedne za liniju i u neograničenim količinama:

1. KESTEN

Trideset grama kestena sadrži oko 15 grama ugljienih hidrata i manje od grama belančevina (ista količina kikirikija i badema ima oko šest grama, a oraha manje od četiri grama ugljenih hidrata). Sa druge strane, kesten sadrži samo trećinu kalorija kao ista količina drugih popularnih orašastih plodova.

Navalite na ugljene hidrate: 5 namirnica koje možete da jedete bez griže savesti

2. SUVE SMOKVE

Nema sumnje da su smokve super hrana, pune su vlakana i dobar izvor bakra, kalijuma, mangana i vitamina B. Ali, kada je osušite, smokva postaje puna ugljenih hidrata. Ako pojedete samo šest suvih smokvi, uneli ste više od trideset grama ugljenih hidrata. Ipak, suve smokve imaju i puno pozitivnih svojstava – ne sadrže masti i ne povećavaju holesterol, pa su odličan izbor za međuobrok van kuće, jer ne moraju da stoje u frižideru. Samo pazite na veličine porcije.

3. KREKERI OD RAŽI

Mnogi ih jedu umesto hleba i misle da mogu da ih jedu u neograničenim količinama, ali to je zabluda. Trideset grama ražanih krekera sadrži oko 23 grama ugljenih hidrata. Plus je taj što ti ugljeni hidrati dolaze od celog zrna, zbog čega krekeri od raži imaju veliku hranljivu vrednost.

4. KEKS BEZ ŠEĆERA

Keks koji ne sadrži šećer sadrži malo manju količinu ugljenih hidrata od zašećerenog keksa – tri čokoladna keksa bez šećera sadrže oko 20, a tri zašećerena keksa sadrže 28 grama ugljenih hidrata.

5. PASULJ IZ KONZERVE

Pasulj je pun zdravih, kompleksnih ugljenih hidrata i vlakana, kao i proteina. Ali, pasulj iz konzerve u većini slučajeva sadrži puno dodatnog šećera, oko 12 grama na pola šoljice, a ženama se preporučuje da ne unose više od 24 grama šećera dnevno.

Pročitajte i  5 najboljih suplemenata za muškarce

6. SOK OD SUVIH ŠLJIVA

Ako ostavite suve šljive natopljene u vodi preko noći, dobićete sok koji obiluje vlaknima, sorbitolom, vitaminima C, K, B6 i B3, ali dva decilitra soka od suvih šljiva sadrži i 45 grama ugljenih hidrata. Ipak, prirodan šećer u ovom soku zdraviji je od veštačkih zaslađivača koji se nalaze u mnogim sokovima.

Saznajte i 6 kaloričnih namirnica koje možete da jedete i na dijeti

Izvor: B92

Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *