Užina koju ćete obožavati: Kombinacija namirnica za brzu izgradnju mišića! - Men`s Health

Užina koju ćete obožavati: Kombinacija namirnica za brzu izgradnju mišića!

Bez dovoljno kalorija u vašoj ishrani vaš plan da steknete veće mišiće neće ići željenom brzinom. Pravilo u ovom slučaju je jasno – potrebno je da unosite više kalorija nego što ih trošite.

Potrebno je da se pre svega fokusirate na dovoljan unos proteina koji su uključni za rast mišića. Jedan od najjednostavnijih načina da se unese dovoljno ovog nutrijenta su i proteinske pločice, piše Bodybuilding.

Izgradite mišiće ukusnom poslasticom: Proteinske pločice s puterom od kikirikija u prahu

CIMET U KOMBINACIJI SA OVSENIM PAHULJICAMA

Ovsene pahuljice definitivno spadaju u kategoriju namirnica bogatih proteinima. U samo pola šolje ovsenih pahuljica ima 150 kalorija, a ako je vaša namera sticanje mišićne mase trebalo bi da počnete sa unosom otprilike 300 kalorija ove namirnice.

To u prvi mah izgleda kao previše ovsenih pahuljica, ali u kombinaciji sa drugim dodacima je savršen izbor.

Otkrijte i 11 najboljih proteinskih užina za građenje ogromnih mišića

SASTOJCI

  • 1 šolja ovsenih pahulja
  • 180 mililitara mleka sa 2 procenta mlečnih masti
  • 1/2 šolje grčkog jogurta
  • proteinska pločica smrvljena u komadiće
  • 1 kašika cimeta
  • zaslađivač

PRIPREMA

U plastičnu posudu pomešajte ovsene pahuljice, mleko, jogurt, proteinsku pločicu, cimet i zaslađivač.

Mešajte sve sastojke dok se sve ne sjedini.

Smesu stavite u frižider preko noći i uživajte u obroku sledećeg jutra.

Pogledajte i 5 razloga zašto je ovsena kaša najzdraviji doručak

NUTRITIVNE VREDNOSTI

Kalorije: 726

Masti: 18 grama

Ugljeni hidrati: 98 grama

Proteini: 43 grama

D.R.

Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

 

Pročitajte i  Savet stručnjaka: Kako da napravite najbolji proteinski šejk
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *