4 jednostavne i zdrave užine za jake mišiće - Men`s Health

4 jednostavne i zdrave užine za jake mišiće

Želite nešto da gricnete, ali ne znate šta? Tako vam dođe da pojedete nešto slasno i nezdravo, ali ne želite da ugrozite svoje fantastične rezultate, koje ste postigli u teretani? 

Imamo pravo rešenje za vas. Predstavljamo vam 4 ukusne užine koje će vam pomoći da izgradite snažne mišiće:

Ukusna i zdrava užina: Sendvič sa grilovanom i mariniranom piletinom 

1. Mala tortilja od integralnog pšeničnog brašna + puna kašika cimeta, suvog grožđa i putera od kikirikija + banana = 7G proteina

2. Prepolovljeno veliko tvrdo kuvano jaje + kašičica grčkog jogurta sa 2% mlečne masti + malo aleve paprike = 7G proteina

3. Parče tosta od integralnog pšeničnog brašna + mladi sir + malo meda = 11G proteina

Nakon treninga: 8 najboljih užina ispod 100 kalorija

4. Parče goveđe pečenice + supena kašika guakamole + malo soka od limete = 7G proteina

Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  NAJBOLJE IZ ITALIJE: Kako da spremite zdrave i ukusne lazanje

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *