Plan za (sit) dan: Najjednostavniji plan obroka koji ćete obožavati - Men`s Health

Plan za (sit) dan: Najjednostavniji plan obroka koji ćete obožavati

U ovom prelaznom periodu godine, kada počinje sezona slava, veoma je bitno kako, kad i šta jedemo kako se ne bismo prejedali.

Međutim, to ne mora da bude samo stvar teškog i mukotrpnog odricanja.

Evo satnice koju savetuju nutricionisti:

8h DORUČAK

Belanca

Uvijte kajganu od dva belanceta u tortilju bogatu vlaknima, sa nešto sira i paradajzom. Pojedite i jednu bananu.

Za sve koji žele da eliminišu masne naslage: 10 pravila ishrane, najbolje namirnice i jednodnevni plan obroka

10h PREPODNEVNA UŽINA

Proteinski šejk ili tabla

Opredelite se za opciju sa visokim sadržajem proteina kao što je proteinski šejk ili tablica, ali da sadrži bar 8 do 10 gr proteina.

13h RUČAK

Ćuretina sa crnim hlebom

Sendvič sa bilo kojom vrstom proteina je dobar samo ako sadrži ukupno manje od 500 kalorija, sa niskomasnim namazom i povrćem.

16h POPODNEVNA UŽINA

Voće ili šejk

Grickajte neko voće ili popijte šejk. Neka sve ukupno bude manje od 250 kalorija.

Šta jedu nutricionisti: 7 obroka gotovih za 5 minuta!

19h VEČERA

Pica i velika salata

Pojedite dva parčeta pice sa salatom od mešanog povrća, sa jednom kašikom maslinovog ulja i balzamiko sirćetom.

Pročitajte i  Ove namirnice nikako ne biste smeli da jedete
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *