Najbolji doručak ikada: 3 trika zbog kojih ćete biti siti satima - Men`s Health

Najbolji doručak ikada: 3 trika zbog kojih ćete biti siti satima

1. OVSENA KAŠA S DODATKOM MLEKA

Verovatno ste čuli da je ovsena kaša odličan doručak koji telo čini sitim sve do ručka. To je istina, ali samo ako ju skuvate s nekim izvorom proteina poput mleka, a ne s vodom. Umesto kravljeg, možete da koristite i sojino mleko.

Saznajte i 5 fantastičnih načina da ovsene pahuljice budu ukusniji doručak

Dakako, na raspolaganju vam je i bademovo mleko ili ono od lešnika, ali ono ima manje belančevina pa u kašu svakako dodajte i nešto orašastih plodova.

2. OVSENA KAŠA S KREMASTOM TEKSTUROM

Ako želite da ovsena kaša ima kremastu teksturu, ovas stavite u lonac tek kad tečnost provri. S druge strane, ako želite da se ovas oseti pod zubom, ubacite ga u hladnu vodu i tek onda stavite na štednjak.

Takođe ne zaboravite da mešate. Što više mešate, to će ovas ispuštati veću količinu skroba i dati vam kremastiju teksturu kaše.

Ovsena kaša s borovnicom: Ukusan obrok za oporavak mišića nakon treninga

3. NE ZABORAVITE SO

Bez obzira da li spremate slanu ili slatku kašu, potrebno je u nju dodati prstohvat soli u kašu. Učinite to na početku kuvanja kako biste napravili kašu tostiranog i orašastog okusa, a ne dosadnu i lepljivu splačinu. Ako so dodate pri kraju kuvanja, dobićete kašu neprijatnog slanog ukusa.

U gotovu kašu možete dodati komadiće banane, jabuke, kruške ili bobičastog voća. Na raspolaganju su vam aromatični dodaci poput cimeta ili rogača, komadića tamne čokolade ili orašasti plodovi

Spremite doručak za 5 minuta: Ovsena kaša sa jabukama i cimetom

Izvor: Punkufer

Pročitajte i  MOJA MH PRIČA: Jednogodišnja transformacija tela
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *