Za sve koji žele da eliminišu masne naslage: 10 pravila ishrane, najbolje namirnice i jednodnevni plan obroka - Men`s Health

Za sve koji žele da eliminišu masne naslage: 10 pravila ishrane, najbolje namirnice i jednodnevni plan obroka

Ako ne želite da imate višak masnih naslaga i ljubavne jastučiće, pridržavajte se sledećih pravila u ishrani:

1. Nemojte da izbacite ugljene hidrate iz ishrane (pogotovo ne pre i posle treninga)

Dajte sebi oduška: U koje doba dana je bezbedno jesti ugljene hidrate?

2. Foksuirajte se na zdrave masti

3. Jedite organsku hranu

4. Dodajte malo začina

5. Nosite sa sobom flašu vode

6. Napravite strategiju i plan obroka

Otkrijte i 3 životne navike koje “brišu” ljubavne jastučiće

7. Izbacite alkohol

8. Svedite kofein na minimum

9. Bez proteinskih štanglica (osim ukoliko ih ne pravite sami)

10. Mnogo zelenila

NAJBOLJA HRANA ZA ELIMINISANJE LJUBAVNIH JASTUČIĆA

Izvori proteina: Piletina, jaja, ćuretina, pileće kobasice, škampi, losos, tuna, nemasni delovi svinjskog mesa, whey protein u prahu i tofu sir.

Pročitajte i Rešite se ljubavnih drški

Preporuka: Jedite ih uz svaki obrok

Izvori ugljenih hidrata: slatki krompir, smeđa riža, kinoa, pasta od celovitih žitarica, ovsena kaša i integralni hleb.

Preporuka: 3 do 4 porcije

Izvori zdravih masti: Avokado, indijski orah, indijski orah, kokosovo ulje, masline, puter od orašastih plodova i humus.

Preporuka: 2 porcije dnevno

Povrće: Slobodno jedite povrće u svim prilikama. U slučaju gubljenja masnih naslaga najbolja opcija su kelj, spanać, potočarka, blitva i zelena repa.

Preporuka: uz svaki obrok

Voće s niskim procentom šećera: avokado, maline, jagode, borovnica i lubenica.

Preporuka: 2 porcije svežeg voća dnevno. Jedna porcija voća je jedan komad voća ili 1/2 šolje iseckanog ili bobičastog voća.

Izbegavajte sušeno voće jer je puno šećera

Pogledajte i 10 najboljih namirnica koje podstiču sagorevanje masti

VELIČINA PORCIJA

Proteini koje jedete bi trebalo da budu veličine vaše pesnice, a ugljeni hidrati veličine šake. Što se tiče zdravih masti dovoljne će biti veličine dve kašike po porciji.

Pročitajte i  Frape za sve

PLAN OBROKA

Prvi obrok: 1/2 šolje ovsene kaše kuvane sa vodom i cimetom; kajgana od jednog celog jajeta + tri belanca sa spanaćem, paprikom, lukom i kokosovim uljem; 1 šolja kafe sa bademovim mlekom.

Drugi obrok: Smoothi od kelja,trešanja, whey proteina i bademovog mleka. Jedna šolja zelenog čaja.

Treći obrok: Salata od spanaća, paradajza, paprike, avokada, ulja i vinskog sirćeta sa pilećim grudima: 1/2 slatki krompir; 1 šolja zelenog čaja.

Četvrti obrok: Jabuka i šejk sa whey proteinom nakon treninga.

Pobedite pospanost: 8 brzih užina koje odmah podižu energiju

Peti obrok: Losos u sosu od limuna, belog luka i šparle; veća porcija zelene salate sa uljem i vinskim sirćetom; Jedna šolja zelenog čaja.

Šesti obrok: Kajgana od belanaca (ukoliko ste gladni pre odlaska u krevet)

 

 

 

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *