Obrok koji će vam dati snagu za izazove: Najbolji doručak pre treninga - Men`s Health

Obrok koji će vam dati snagu za izazove: Najbolji doručak pre treninga

Rano je jutro, 6 ili čak 5 sati. Ustajete iz kreveta, navlačite sportsku opremu i patike i pripremate se za redovnu dozu trčanja pre odlaska na posao. Tradicionalan doručak u ovom slučaju verovatno nije opcija. Za većinu ljudi hrana u tim satima prestavlja opterećenje za stomak. Ukoliko niste gladni nakon buđenja nema potrebe da prisiljavate sebe da uzimate hranu pre vežbanja. Zapravo, određeni broj ljudi bolje vežba praznog stomaka. S druge strane, ugljeni hidrati sprečavaju osećaj mučnine pa tako šaka granola ili cerealija mogu biti odličan saveznik u izbegavanju ove neprijatne jutarnje pojave.

Pogledajte i Jutarnje navike zahvaljujući kojima ćete izgledati besprekorno

Pre nego što se odlučite za količinu hrane koju ćete uzeti za doručak, razmislite o tome koliko će vam vremena trebati da svarite to što ste uneli. Nutricionisti predlažu da se držite pravila o konzumaciji hrane između 60 i 90 minuta pre treninga. Ukoliko ustajete rano, stručnjaci preporučuju obroke malih porcija zbog bržeg varenja. U tom slučaju, činija nemasnog jogurta sa bananom i kikiriki puterom biće sasvim dovoljna.

TRENING RANO, RANO UJUTRU: NAJBOLJI DORUČAK

Rezultati su pokazali da je čokoladno mleko odlično u slučaju oporavka tela kao i u slučaju pre treninga, jer sadrži dobar balans proteina i ugljenih hidrata. Ukoliko ste lenji da ujutro spremate doručak dovoljno je da unesete namirnice kao što su cerealije, suvo voće i voćni sokovi.

Ovo su neke od preporuka za doručak u ranim jutarnjim satima.

  • čokoladno mleko
  • pola banane sa kašikom putera od kikirikija
  • pola đevrek sa namazom od sira
  • tvrdo kuvano jaje sa pola tosta
  • šaka cerealija
  • 1/4 šolje suvog voća
  • čaša ceđenog voćnog soka

Otkrijte i 18 najboljih namirnica za doručak svakog muškarca

TRENING U KASNIJIM PREPODNEVNIM ČASOVIMA: NAJBOLJI DORUČAK

Pročitajte i  KAKO DO SAVRŠENE LINIJE U NOVOJ GODINI: Napitak kojim ćete reći „ne“ masnim naslagama

Ako se ustajete posle 7 časova, peporučuju se malo veći obroci sa šoljom kafe. Malo kofeina će popraviti vašu izdržljivost. Odličan izbor su i proteinske pločice i supa od sočiva koja poništava negativno dejstvo hrane od prošle noći. Tost sa malo džema je lako svarljiv obrok, a ovsena kaša sa nemasnim mlekom obezbeđuje kompleks ugljenih hidrata i proteina.

Ovo su neke od preporuka za doručak u kasnijim jutarnjim satima.

  • ovsena kaša sa nemasnim mlekom
  • proteinske pločice
  • smoothie od merice proteina u prahu, mleka (ili bademovog mleka), smrznutog voća i spanaća
  • parče tosta sa džemom
  • supa od sočiva

Saznajte i 3 vitaminska doručka za sjajan početak dana 

D.R.
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *