Transformacija može da počne: 6 namirnica koje ubrzavaju metabolizam - Men`s Health

Transformacija može da počne: 6 namirnica koje ubrzavaju metabolizam

1. PILE NA RAŽNJU

Ovaj slasni obrok uz salatu će vam obezbediti obilje proteina i ostalih potrebnih nutrijenata.

Pogledajte i Top 6 predloga za ukusnu večeru koja ne goji

2. POLUGOTOVO POVRĆE

U poslednje vreme u supermarketima možete da pronađete polugotovo povrće. Uzmite iseckane paprike i luk u kombinaciji sa listovima prokelja koji su spremni da ih samo ubacite u tiganj i spremite ukusan obrok.

3. SVEŽE KOBASICE

U vreli tiganj ubacite sveže domaće kobasice bez aditiva i pored vrhunskog gastro užitka biće vam zahvalni i vaši mišići.

Pobedite pospanost: 8 brzih užina koje odmah podižu energiju

4. GRČKI JOGURT

Grčki jogurt ili kefir su namirnice koje uvek treba da imate u svom frižideru, jer grčki jogurt na primer obezbeđuje dva puta više proteina od običnog jogurta. Kefir je fermentisani mlečni proizvod koji je malo gušći od jogurta i sadrži gotovo jednake procente proteina i ugljenih hidrata. Ova kombinacija važnih nutrijenata ubrzaće vaš metabolizam.

5. DIMNJENI LOSOS

Losos je namirnica bogata proteinima i u sebi ne sadrži ni malo ugljenih hidrata, pa se preporučuje svima koji paze na svoju liniju.

Otkrijte i 10 moćnih namirnica za veće i snažnije mišiće

6. SIR U LISTIĆIMA

Bez obzira da li govorimo o topljenom, tvrdom siru ili mocareli, ovaj mlečni proizvod mora biti deo vaše svakodnevne ishrane. Kombinujte ga sa nekim komadom voća u formi brze užine, ubacite ga u salatu ili ga pospite po pečenom piletu.

D.R.

Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  Doručak na drugačiji način: Napravite picu s kajganom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *