Brzo mršavljenje bez gladovanja: 5 načina da sagorite 500 kalorija svaki dan - Men`s Health

Brzo mršavljenje bez gladovanja: 5 načina da sagorite 500 kalorija svaki dan

1. PIJTE CRNU KAFU ILI ČAJ

Sigurno kafu iz kesice i kapućino sa lešnikom ne ubrajate pod stvari koje ste uneli u organizam. Samo jedan ovakav napitak može imati 200 kalorija i to bez šećera i mleka koji ćete verovatno dodati. Pređite na crnu kafu i čajeve i odlučite – mleko ili šećer, piše Stvarukusa.

Saznajte i 10 saveta za najlakše mršavljenje ikada

2. ZABORAVITE NA KUPOVNE SOKOVE

Da, čak i vaš omiljeni sok od pomorandže pun je kalorija, a da ne govorimo o gaziranim napicima. Mnogi ljudi nezdravim sokovima unose kalorije ravne još jednom celom ručku pa se prebacite na vodu ili sami iscedite svoju pomorandžu i limun. Bez šećera!

3. NE VARAJTE SA SALATAMA

Odlučili ste da kupite salatu za ručak, ali verovatno ćete je pojesti uz fini sos i krišku hleba? Pogledajte šta piše na sosu – jedno pakovanje sigurno ima najmanje 200 kalorija. Salatu začinite sa malo maslinovog ulja i sirćeta i sasvim malo soli i bibera.

4. ODRECITE SE MASNIH DODATAKA

Majoneza, tartar sosa, kečapa, pavlake… Svi ti dodaci jelu puni su masnoća i kalorija. Uživajte u pravom ukusu hrane, telo će vam biti zahvalno.

Otkrijte i Kako da izgubite 206 kalorija dnevno (bez truda)?

5. ŽVAĆITE POLAKO

Navikli smo da trpamo hranu u sebe, pa osećaj sitosti dolazi tek kada pojedemo previše. Počnite da cenite hranu koju jedete i svaki zalogaj pomno prožvaćite. Garantujemo da ćete tako pre biti siti i pojesti manje.

Pročitajte i  Umotvorine o zdravlju, istinite ili ne?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *