Dijeta sa kojom se može živeti - Men`s Health

Dijeta sa kojom se može živeti

Niti će vas sve vežbe na svetu dovesti do zdravlja ako jedete šećere i ugljenie hidrate.Srećom, nauka je eliminisala puno misterije i dezinformacija što se tiče ishrane. Pravila su jednostavna: izbegavajte prerađenu hranu, tražite hranljive sastojke koji su važni za zdravlje organizma, zaboravite na brze dijete i uzmite u obzir sve aspekte koji će vam pomoći da liniju dovedete u red.

DIJETE NE DAJU REZULTATE
Ne postoji nijedna dijeta u istoriji dijeta koja je dala rezultate na velikom broju ljudi. To je zato što dobra ishrana mora da bude deo celokupne promene životnog stila. Da bi promenili navike u ishrani, morate napraviti sistem u kome možete živeti. Ne zavaravajte se: ako volite da jedete meso, nećete izdržati pijući samo sok od povrća. Bolje je biti realan. Jedite odreske, ali lagano smanjujte količinu. Morate da pratite plan ishrane od koga možete napraviti naviku koju nećete prekinuti. Ako nikada ne zabranite sebi neku vrstu hrane, veće su šanse da ćete izdržati i nećete preterivati. Pridržavajte se labavog skupa pravila koje možete ponekad i prekršiti. Steći ćete sigurnost u svoju volju da ih se pridržavate.

IZBEGAVAJTE “BELE ĐAVOLE”
Postoje četiri sastojka koje bi svi trebalo da izbegavaju, ili makar strogo ograniče. To su sastojci koje stručnjak za fitnes i pisac Pol Ček naziva belim đavolima: brašno, mlečni proizvodi, so i šećer. Hleb i drugi proizvodi koji sadrže prerađeno brašno imaju visok glikemični indeks i ne bi trebalo da budu često zastupljeni u ishrani. Mleko je puno šećera, izaziva netoleranciju organizma, i njegova uloga u zdravlju kostiju je preuveličana. Unosimo previše soli zahvaljujući prerađenoj hrani koju jedemo. A tu je i prerađeni šećer, čiji je unos u organizam najvažnije smanjiti, i najteže. Pre svega, naša žudnja za slatkim potiče od naših predaka od pre nekoliko miliona godina koji nisu imali dovoljno masti u svojoj ishrani. Čim izbacite šećer iz ishrane, izgubićete želju za slatkim u potpunosti i čak i običan sok će vam biti previše. Još jedan razlog zbog koga je šećer teško izbeći je taj što ga ima u svemu – ima ga čak i u prelivu za salatu. Va\no pravilo je da direktno izbegavate prerađeni šećer, pogotovo visokofruktozni kukuruzni sirup koji se krije u mnogim prehrambenim proizvodima.

Pročitajte i  38 grama vlakana dnevno

PRIGRLITE EGZOTIČNO
Živimo u fascinantnom svetu, u kome  imamo pristup superhrani i radikalnim dodacima – bobicama iz Amazona, korenju sa Anda, soli s Himalaja i biljem sa svih strana. Otiđite do prodavnice zdrave hrane i probajte Pčelinji Panacejum, to je vrsta pudinga koja sadrži pčelinji polen (koji je bogat proteinima i mineralima), matični mleč (pun aminokiselina), sirovu maku (koren sa svojstvima sličnim kofeinu), spirulinu (algu bogatu antioksidantima), godži bobice (bogate vitaminom A), reiši pečurke i astragalus (koren iz Kine koji povećava imunitet). Pomoći će sigurno

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *