Uživajte u najzdravijim namirnicama: 14 idealnih užina za putovanje - Men`s Health

Uživajte u najzdravijim namirnicama: 14 idealnih užina za putovanje

Ako ne želite da se sa letovanja vratite sa nekoliko kilograma viška, pripremite sledeće namirnice, koje su savršen izbor za putovanje do željene destinacije:

PEČENE LEBLEBIJE

Leblebije su savršen i pametan izbor za putovanja budući da sadrže 5 grama proteina i vlakana po porciji.

PROTEINSKE PLOČICE SA NISKIM PROCENTOM ŠEĆERA

Kada vam padne šećer u toku putovanja, zasladite se proteinskim pločicama. Idealno je da izaberete neku, koja sadrži manje od 9 grama šećera i solidnu količinu vlakana i proteina.

Vežbaj i na letovanju: Ultimativni trening na plaži

CEREALIJE OD CELOG ZRNA

Da li vam je ikada palo na pamet da svoje omiljene cerealije ne potopite u mleko, već da ih grickate u toku putovanja? Probajte! Možete ih kombinovati i sa sirovim bademima i tako dobiti vrlo ukusnu užinu.

ČIPS OD KELJA

Napravite sami savršenu užinu za putovanje i isprobajte čips od kelja.

KISELI KRASTAVCI

Ako želite da pojedete nešto pikantno, a da to nije kesica čipsa, probajte sa kiselim krastavčićima. Jedan krastavac u sebi ima samo 15 kalorija, a istraživanja su pokazala da kisela hrana značajno utiče na podsticanje sagorevanje ugljenih hidrata.

POVRĆE ILI PERECE SA HUMUSOM

Kada poželite da nešto prezalogajite za vreme putovanja na odmor, probajte da slane perece ili sveže povrće pomešate sa humusom.

Saznajte i Namirnice koje ne treba da jedete na plaži

VOĆE

Bez obzira gde se nalazite u gotovo svakoj prodavnici se može pronaći sveže voće. Banane su vrlo zdrave i uz to ne treba da ih perete. Jabuke i kruške su vrlo osvežavajuće namirnice koje su uz to i veoma zdrave.

Probajte omiljeno voće u kombinaciji sa orašastim plodovima i sirom i dobićete pravi proteinski zalogaj. Kombinacija zdravih masti i složenih ugljenih hidrata povećaće vašu energiju i učiniti vas sitim na duži period.

Pročitajte i  Šta bi trebalo da grickate u toku utakmice

PROTEINSKI ŠEJK

Pre nego što krenete na put, u šejker stavite dve do tri porcije vašeg omiljenog proteina u prahu. Kada osetite glad, u šejker stavite vodu i promućkajte – vaš šejk je gotov, a ako volite malo gušći ukus, protein u prahu pomešajte sa mlekom od badema.

ČIPS OD JABUKA

Iako su sveže namirnice najbolje, ni sušeno voće nije loša opcija. Napravite čips od jabuka i dobićete najmanje 200 kalorija zdravog zalogaja.

MASLINE

Često se događa da je osećaj gladi na putu uzrokovan dosadom. S obzirom na tu činjenicu, poželjno je da sa sobom ponesete niskokalorične namirnice koje neće previše uticati na vaše trbušnjake. Uz to masline su namirnice koje pomažu našem kardiovaskularnom sistemu, a podstiču i lepši izgled kože i kose.

Saznajte i 8 savršenih namirnica za plažu

ORAŠASTI PLODOVI

Orašasti plodovi su prepuni proteinima, a bilo pečeni ili sveži, savršena su grickalica za vreme putovanja.

NEMASNI GRČKI JOGURT

Zdravi nemasni jogurt je mnogo bolja opcija od onih jogurta sa voćnim ukusima. Ako vam je ukus previše jednostavan dodajte malo meda ili cimeta i dobićete pravu zdravu poslasticu.

Put za dvoje: 8 sjajnih destinacija za letovanje

TVRDO KUVANA JAJA

Tvrdo kuvana jaja se lako jedu, a pružaju vam obiljene nutrijenata poput proteina, vitamina, B12 i holina i zasitiće vas na duži period.

KOKICE SA MALO SOLI

Mnogi ljudi ne znaju da su kokice izvor zdravih žitarica a za razliku od drugih grickalica imaju malo kalorija. Izbegavajte kokice sa puterom i trudite se da stavljate što manje soli.

D.R.

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *