Zdravo mršavljenje: Koje je najbolje doba dana za omiljene namirnice? - Men`s Health

Zdravo mršavljenje: Koje je najbolje doba dana za omiljene namirnice?

Opšte poznata stvar je da fizičko stanje našeg tela u dobroj meri zavisi od toga šta jedemo.

Ali, da li znate da vreme u toku dana kada jedemo određenu vrstu namirnica takođe igra važnu ulogu? Tu tezu su potvrdile i naučne studije koje su dokazale da postoje određeni periodi u toku dana kada je pogodno jesti izvesnu vrstu hrane.

Prateći ovaj režim ishrane osetićete brojne zdravstvene benefite i vremenom doći do željene figure.

CRNA ČOKOLADA

+ Doručak: nekoliko kockica crne čokolade za doručak će obezbediti vašem telu antioksidante koji će reducirati proces starenja a i pozitivno će uticati na vaše srce.

Užina: ukoliko jedete više od 25 grama crne čokolade dnevno, vaše telo će čokoladu početi pretvarati u masne naslage.

MESO

+ Ručak: meso je odličan izvor gvožđa, obezbeđuje kiseonik ćelijskom sistemu i drugim organima u telu. Ta svojstva smanjuju mučninu i jačaju imunološki sistem.

Večera: da bi se meso svarilo potrebno je 5 sati. Konzumiranjem mesa pre odlaska na spavanje samo ćete opteretiti vaš digestivni sistem.

Za brže mršavljenje: 5 namirnica koje smanjuju apetit!

ORAŠASTI PLODOVI

+ Ručak: grickanje šake svežih orašastih plodova (oko 30 grama) obezbediće vašem telu neophodne omega-3 masnih kiselina. Zadržavaju stanje tonusa u krvnim sudovima, regulišu krvni pritisak i pospešuju rad pluća.

Večera: orašasti plodovi sadrže visoke procente masti i veliki broj kalorija, pa ukoliko ih jedete u večernjim satima dobijaćete na telesnoj težini.

POMORANDŽE

+ Užina: agrumi pomažu u funkcionisanju digestivnog sistema, čiste organizam i unapređuju rad metabolizma.

Rani doručak: konzumiranje pomorandži na prazan stomak neposredno nakon ustajanja može izazvati alergijske reakcije i stomačne iritacije, koje povećavaju šanse da se kod vas razvije gastritis.

PASTA

+ Doručak i ručak: testenine su bogate vlaknima koja pomažu u čišćenju organizma i otklanjanju toksina iz tela. Pasta sa glikemijskim indeksom 40 smanjuje rizik od sticanja dijabetesa tipa 2.

Večera: uglavnom se pasta servira sa mesom, pa je to čini izuzetno kalorijski jakim obrokom. Za večeru se preporučuju namirnice koje su nutritivno bogate i imaju nisku kalorijsku vrednost.

Pročitajte i  Kombinacija tradicionalnog i modernog: Pijano pile punjeno pečurkama,konjakom i pivom (VIDEO)

TIKVICE

+ Ručak: tikvice sadrže vlakna koja su idealna za zdravlje crevne flore.

Doručak: u jutarnjim satima naše telo se suočava sa manjkom tečnosti. S obzirom da tikvice imaju jak diuretički efekat, njihova konzumacija može dovesti do dehidracije.

Otkrijte i U koje doba dana treba da jedete da biste brže smršali?

PARADAJZ

+ Doručak: organske kiseline koje se nalaze u paradajzu olakšavaju digestivne procese i regulišu stomačne funkcije, pogotovo rad pankreasa.

Večera: oksalne kiseline imaju negativan efekat na odnos soli i vode u organizmu. Uz to može doći do oticanja tela kao posledica unošenja paradajza u večernjim satima.

KROMPIR

+ Doručak: krompir smanjuje nivo holesterola u krvi. Uz to je i bogat mineralima koji su neophodni našem telu.

Ručak i večera: krompir sadrži dva do tri puta više kalorija od ostalog povrća.

BANANE

+ Ručak: još jedna namirnica koja sadrži vlakna je banana, koja pored toga pozitivno utiče na rad srca.

Večera: konzumiranje banane za večeru uznemiriće vaš digestivni sistem i otežati varenje

JABUKE

+ Doručak: pektin koji se nalazi u kori jabuke pomaže u otklanjanju karcinogena iz organizma.

Večera: jabuke povećavaju stomačnu kiselinu, a uz to i teško se vare.

SIR

+ Rani doručak: ako se jede u umerenim količinama, sir sprečava nadimanje i nekontrolisani rast telesne težine.

Večera: Sir se teško vari, a to vam ne treba u večernjim satima.

Saznajte i 34 supernamirnice za najbrže mršavljenje

ŠEĆER

+ Doručak: kalorije iz šećera se mnogo lakše potroše ukoliko se jedu za doručak.

Večera: šećer iritira digestivni takt i negativno utiče na san.

PIRINAČ

+ Ručak: zbog velikih doza ugljenih hidrata, pirinač će držati visok nivo energije za ostatak dana.

Večera: velike količine pirinča, posebno noću, veoma goje.

D.R.


Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *