Neverovatno: 16 namirnica koje sadrže NULA kalorija! - Men`s Health

Neverovatno: 16 namirnica koje sadrže NULA kalorija!

Namirnice sa naše liste su toliko dijetalne da vaš organizam iskoristi više kalorija kako bi ih svario i obradio, nego što ste uneli prilikom konzumiranja istih. Zato se upravo ove namrinice preporučuju prilikom dijete, a pored negativnih kalorija vašem organizmu donose i pregršt hranljivih sastojaka.

1. RUKOLA (4 kalorije – 1 šolja)

Bogata je vlaknima, vitaminima A, C i K, zatim kalijumom i drugim nutrijentima. Jak je antioksidant.

2. ŠPARGLA (27 kalorija – 1 šolja)

Sadrži velike količine aminokiselina koje imaju diuretska svojstva, pa su odlične za čišćenje organizma od alkohola i drugih toksina.

Sadrži vitamine A, C, E, K, B6, gvožđe, bakar…

Ovo su namirnice koje imaju manje od 100 kalorija

3. BROKOLI (31 kalorija – 1 šolja)

Bogata vitaminima i mineralima, ima jaka antioksidativna svojstva.

4. KUPUS (22 kalorije – 1 šolja)

Krcat je vitaminima, mineralima, vlaknima i fitonutrijentima. Odličan je za detoksikaciju.

5. ZELENA SALATA (5 kalorija – 1 šolja)

Postoje razne vrste zelene salate, možete je jesti u neograničenim količinama i nećete se ugojiti. Zelena salata sadrži vitamin B, folnu kiselinu, mangan…

6. ROTKVICE (37 kalorija – ½ šolja)

Bogate su gvožđem, vlaknima, folnom kiselinom, kao i kalijumom. Jak su antioksidans.

Nakon treninga: 8 najboljih užina ispod 100 kalorija

7. GREJPFRUT (39 kalorija pola voćke)

Sadrži velike količine vitamina C, A, likopena, folne kiseline, kalijuma, pektina, kao i vlakana.

8. PARADAJZ (22 kalorije – paradajz srednje veličine)

Sadrži likopen, jedan od najjačih antioksidansa, zatim kalijum, vitamin C i vlakna.

9. TIKVICE (20 kalorija – 1 šolja)

Sadrže mnogo vitamina A, kao i vlakna.

10. SPANAĆ (7 kalorija – 1 šolja)

Bogat je gvožđem, folnom kiselinom i K vitaminom. Takođe, sadrži beta-karoten, vitamin C, kao i lutein.

Pročitajte i  6 znakova da se ne hranite zdravo

11. LIMUN I LIMETA (20 kalorija – po voćki bez korice)

Naravno, bogati su vitaminom C, a ako se pojedu celi (preporučujemo one iz bio uzgoja), sadrže i vlakna.

12. KELJ (5 kalorija – 1 šolja)

Bogat je fitonutrijentima, vitaminom B, folnom kiselinom, manganom.

Kako vežba čovek koji može da pojede 10.000 kalorija?

13. BELI LUK (4 kalorije po češnju)

Ima antiupalna svojstva, pomaže u borbi protiv prehlada, raznih hroničnih bolesti, regulaciji pritiska, ali i bolesti poput raka.

14. KOMORAČ (27 kalorija – 1 šolja)

Što se tiče vitamina, minerala i ostalih sastojaka, u sebi ima svega po malo, a pomaže u sprečavanju kašlja uzrokovanog prehladom, osvežava dah i smanjuje obim struka.

15. CELER (16 kalorija – 1 šolja)

Sadrži vitamin A, C, folnu kiselinu, i odličan je antioksidans.

Upoznajte čoveka koji je pojeo sladoled od 13.400 kalorija (VIDEO)

16. SVEŽA ŠARGAREPA (22 kalorije – ½ šolje)

Šargarepe imaju vrlo malo zasićenih masnoća i odličan su izvor vitamina B1, B3, B6, C, A i K, zatim folne kiseline, magnezijuma i kalijuma.

Izvor: 24sata.rs

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *