8 namirnica koje treba da izbegavate pre treninga - Men`s Health

8 namirnica koje treba da izbegavate pre treninga

NEPOZNATA HRANA

Nemojte da eksperimentišete sa hranom pre treninga i držite se svoje uobičajene rutine na koje se vaše telo naviklo. Hrana na koju niste navikli može da iziritira stomak i da izazove nuspojave poput gasova, mučnine, loše probave i gorušice.

VELIKE PORCIJE SALATA

Previše povrća bogatog vlaknima poput brokolija i karfiola loše utiče na proces varenja. Kao rezultat javlja se nadimanje stomaka, osećaj nelagode i gastrointestinalni problemi. Pre treninga uzimajte namirnice koje se lako vare poput voćnih salata uz dodatak jogurta.

Saznajte i Ove namirniće biće idealna užina pre treninga

ČIZBURGER

Izbegavajte čizburgere za obrok ukoliko imate plan da trenirate neposledno posle. Burgeri sadrže od 10 do 30 grama masti po jednoj porciji. Nije dobra ideja jesti visokokalorične namirnice pre treninga, pre svega zbog napora kojim će telo variti te teške nutrijente. To će se odraziti u vidu svojevrsne usporenosti tela koja će uticati na lošiji učinak treninga.

PIRINČANE GALETE

Pirinčane galete su ukusne i odličan su izvor lako svarljivih ugljenih hidrata, ali vam neće vam obezbediti neophodnu energiju. Izbegavajte prazne ugljene hidrate i umesto njih uzmite tost od integralnih žitarica.

SOK

Većina voćki je odličan zalogaj pre treninga zbog činjenice da sadrže velike procente vlakana i zdravih ugljenih hidrata. S druge strane, sok je prepun šećera što će u vašem telu izazvati kratkotrajne nalete energije koji će vas na duže staze ostaviti bez energije.

Pročitajte i Ovo NIKAKO ne smete da radite pre treninga

PASULJ

Pasulj je možda dobar za vaše srce, ali će vam napraviti probleme sa varenjem i dovesti do nadimanja, pa teško da će vam na treningu biti prijatno.

Pročitajte i  Da li je doručak najvažniji obrok?

SEMENKE LANA

Ponavljamo – izbegavajte namirnice bogate vlaknima. Tokom treninga dolazi do ubrzavanja rada organa za varenje, a to u kombinaciji sa vlaknima gotovo uvek vodi ka stomačnim problemima. Mnogo bolji izbor su hleb i pasta od integralnih žitarica, kao i kus-kus i male porcije smeđeg pirinča.

PRŽENA HRANA I MASNO MESO

Ovu hranu bi trebalo uvek da izbegavate, ali ukoliko volite da uživate u ovim namirnicama, svakako bi trebalo da izbegavate da ih jedete pre treninga, jer će dovesti do nadutosti stomaka.

Ako već patite od gorušice, masna hrana će samo pogoršati stanje.

Saznajte i Ove vežbe istezanja su vam neophodne pre treninga

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *