Izaberite svoje meso - Men`s Health

Izaberite svoje meso

Predstavićemo vam sve delove govedine, bar one jestive, upoznajte se sa svojim mesom.

GOVEĐI MEDALJON
Zasićene masti:2.7 grama u 100 grama namirnice.
Specifičnost: MEKOĆA I NEŽNOST. Restorani imaju mogućnost bolje nabavke nego obični konzumenti, ali kada su ovi odresci u pitanju male su šanse da napravite grešku. Njihova konzistencija je neprevazi∂ena.

PAUMFLEK
Zasićene masti: 2.6 grama u 100 grama namirnice.
Specifičnost: UKUS. To je jedan od onih sjajnih odrezaka, malo masnih i sa puno ukusa, ako znate kako da ga pripremite i servirate. Ukoliko ga prepečete biće jednostavno neupotrebljiv.

GRUDI
Zasićene masti: 1.9 grama u 100 grama namirnice.
Specifičnost: DOLAZE U TRI REZA. Da biste omekšali vezivno tkivo, pripremajte ga duže i na tihoj vatri. Ako vam je gril nedostupan, najbolje je da ga upotrebite za supu.

ROZBRATNA
Zasićene masti: 3 grama u 100 grama namirnice.
Specifičnost: FINA PROŽETOST MASTIMA. To znači da će se odlično pripremiti na grilu. Evo kako da ga izaberete: ako je meso intezivno crvene boje, onda je sveže. Sveže zvuči gotovo savršeno, ali malo sivila će značiti dodatnu mekoću za ovaj deo mesa.

ROZBIF
Zasićene masti: 3 grama u 100 grama namirnice.
Specifičnost: SADRŽI DEO ROZBRATNE I DEO BIFTEKA. Rozbif je pomalo filet mignon koji se nalazi oko kosti, i sa druge strane deo odreska slabine. Nemojte ga mešati sa običnim biftekom. On je mnogo obuhvatniji i duži.

MLEVENO MESO
Zasićene masti: 2.5 grama u 100 grama namirnice.
Specifičnost: sa MALOM KOLIČINOM MASTI će se veoma brzo osušiti. Održavajte vlažnost mesa povrćem. Probajte luk, crvenu papriku i pečurke. Pripremite ih odvojeno na malo ulja, kako bi ih smekšali, i dodajte ohla∂ene mesu.

FRIKANDO
Zasićene masti: 1.9 grama u 100 grama namirnice.
Specifičnost: JAKI KRAJEVI kojima je potrebna nežnost. Lagano, vlažna priprema će pripremiti ovo maso na najbolji mogući način. Zarumenite meso i povrće u posudi, a onda ih ostavite u posudi sa malo vina i supom. Neka tečnost bude do pola mesa. Idite na posao. Kada se vratite pojedite meso koje vas je sačekalo.

KAPAK
Zasićene masti: 1.4 grama u 100 grama namirnice.
Specifičnost: NEŠTO ŠTO ZASLUŽUJE BOLJE. Ako ga jedete prženo, dodajete nezdrave masti odresku koji ne mora biti loš za vas. Zato promenite svoj pristup naročito kada je priprema u pitanju. Pripremite ga kao odrezak, i secite ga veoma tanko.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *