Pravilo 10: Jednostavan trik za brže mršavljenje - Men`s Health

Pravilo 10: Jednostavan trik za brže mršavljenje

Pravilo broja 10 odnosi se na naviku u vezi s metabolizmom i sistemom za varenje, piše Elle. Budući da tokom dana radi punom parom, neophodan mu je i odmor tokom noći, a tu priskače u pomoć ovo pravilo…

Stručni časopis Cell Metabolism posvećen promenama u metabolizmu došao je do zanimljivih zaključaka po pitanju mršavljenja.

Naime, studije koje su sprovedene na velikom broju muškaraca i žena starosti od 20 do 50 godina pokazale su kako je za održavanje telesne težine, ali i skidanje kilograma nakupljenih tokom jeseni i zime potrebno u svakodnevnu rutinu uvrstiti samo jedan čaroban broj.

Za brže mršavljenje: 5 namirnica koje smanjuju apetit!

Reč je o broju 10 koji bi se trebalo povezati za naše dnevne navike u ishrani i postati deo svakodnevne rutine. Pravilo broja 10 je jednostavno, a objašnjava koliki treba da bude razmak između prvog i zadnjeg obroka u danu. Ova navika je vezana za metabolizam i sistem za varenje koji tokom dana radi punom parom, a noću treba da se odmara.

Ako doručkujete, na primer, u 8 sati, vaš poslednji obrok u danu trebalo bi da bude 10 sati kasnije, odnosno trebalo bi da prestanete da jedete između 18 i 19 sati.

Tokom istraživanja, praćene su svakodnevne navike u ishrani ispitanika, a prema rezultatima, više od dve trećine njih jede tokom 15 sati, odnosno dokle god su budni. Ista grupa ljudi je za potrebe istraživanja u ishranu uvrstila pravilo od 10 sati i to u razdoblju od tri sedmice i to bez ikakvih promena u meniju.

Otkrijte i U koje doba dana treba da jedete da biste brže smršalli

Rezultati su bili i više nego zadovoljavajući, jer su nakon 21 dana poštovanja ovog pravila:

  • prosečno smršali tri kilograma
  • imali su više energije
  • nivo šećera u krvi je bio besprekoran, a ispitanici su se pohvalii da bolje spavaju.
Pročitajte i  Lekoviti doručak

Ako želite da isprobate pravilo broja deset, krenite već sutra. Ujutro obavezno doručkujte i 10 sati posle, dan završite s ukusnom i zdravom večerom. Nakon toga nemojte ništa jesti, a ako osetite glad i slabost popijte punu čašu vode ili nezaslađeni čaj od kamilice ili mente.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *