Za brže mršavljenje: 5 namirnica koje smanjuju apetit! - Men`s Health

Za brže mršavljenje: 5 namirnica koje smanjuju apetit!

Neke namirnice će vas zasititi, ali i pomoći da izbegnete česte užine između obroka, piše Stvarukusa.

JEČAM

Ječam je možda ugljeni hidrat, ali bez obzira na to što takve namirnice inače pružaju kratkoročnu energiju, ova žitarica smanjuje apetit, šećer u krvi i rizik od dijabetesa. Tajna zašto je ječam bolji od ostalih ugljenih hidrata kad je u pitanju sitost je u vlaknima.

Saznajte i Zdrave namirnice koje smanjuju apetit

Ako jedete hleb od ječma, možete očekivati poboljšanje u metabolizmu i pad šećera u krvi. Ječam se može koristiti u salatama, supama i varivima umesto pirinča ili krompira.

CRVENA PAPRIKA

Crvena paprika pojačava potrošnju kalorija i smanjuje apetit. Taj je učinak jači kod osoba koje nemaju naviku da jedu ljutu hranu.

NEMASNO MESO

Proteini su odlični za smanjivanje apetita i dug osećaj sitosti. Samo sto grama nemasnog mesa može obrok učiniti vrlo zasitnim. Oni koji ne vole meso mogu ga zameniti mahunarkama, pasuljem, sočivom, leblebijom, zelenim povrćem poput spanaća, brokolija i kelja.

Otkrijte i Evo kako možete da smanjite apetit

BADEMI

Kad ste gladni između velikih obroka, pojedite šaku sirovih badema i biće vam lakše. Bademi će vam dati osećaj sitosti, bez neželjenih kalorija. Izbegavajte prerađene, posoljene i začinjene bademe.

LOSOS

Losos ima veliku količinu masnih kiselina omega-3 što daje osećaj sitosti i smanjuje holesterol. Hormon leptin koji se pojačano proizvodi zahvaljujući tim zdravim masnim kiselinama potiskuje osećaj gladi kod ljudi koji već imaju zdravu težinu. Kod osoba s viškom kilograma leptin nema isti učinak. Ako ne volite losos, možete ga zameniti tunom, pastrmkom i skušom.

Pročitajte i  U 5 koraka do savršenih proteinskih pločica
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *