Savršen smoothie: Koje voće je idealno, a koje treba da izbegavate? - Men`s Health

Savršen smoothie: Koje voće je idealno, a koje treba da izbegavate?

Idealan način da započnete jutarnji trening počinje unošenjem hranljivih materija koji se nalaze u vašem voćnom kremastom napitku. 

Otkrijte koje voće je odlično za dobar trening i dobre rezultate, a koje treba da izbegavate.

ODLIČAN IZBOR ZA SMOOTHIE

Jagode

Ne mora da znači da sve što ima sladak ukus ima i loš iticaj na našu liniju. Odličan primer su jagode. Ne samo što sadrže 5 g šećera u porciji od 100g, već su i bogat izvor polifenola uz pomoću kog se reguliše nivo šećera u krvi, ali isto tako smanjuju mogućnost za taloženje masnih naslaga.

Osvežavajući doručak: Ukusan zeleni smoothie

Borovnice

Verovatno i najzdravije voće od svih, borovnice sadrže pterostiblen, organsko jedinjenje koje pomaže telu da razgradi masti. Takođe, u porciji od 100g nalazi se samo 7,3 g šećera.

DOBAR IZBOR ZA SMOOTHIE

Maline

Baš kao i borovnice, ovo bobičasto voće ima svoje benefite, jer sadrži visak nivo kalcijuma koji ubrzava metabolizam i pomaže u sagorevanju masti. Na 100 g, nalazi se 9,5 g šećera.

Kivi

Iako je bogat vlaknima i vitaminom C, koji može da ojača vaš imunitet, zbog količine šećera u porciji od 100g -10, 5g, kivi treba konzumirati sa dozom opreza.

Zeleni smoothie koji će vam pružiti obilje energije

LOŠ IZBOR

Grožđe

Ukus ovog voća povezuje se i velikom količinom šećera u njemu (u porciju od 100g ulazi 15 g šećera). Međutim, pozitivna strana ovog slatkog voća ogleda se u tome što sadrži odgovarajući nivo vitamina K, koji jača kosti.

Mango

Ovo sočno voće je bogat izvor vitamina A i C, ali takođe i sadrži velike količine šećera,18 g u porciji od 100g. Koristite ga, ali ne previše.

Nakon treninga: Šejk koji bilduje mišiće!

Pročitajte i  Zašto treba da jedete bananu svakog dana?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *