Nabacite kilograme, a ne salo - Men`s Health

Nabacite kilograme, a ne salo

Kod dužeg gladovanja, organizam troši rezerve masti i glikogena, a zatim proteina, i to prvo iz mišića pa iz unutrašnjih organa.

Pročitajte i: Ugljeni hidrati pre treninga – da ili ne?

Smanjuje se lučenje digestivnih sokova pa dolazi do spuštanja želuca i creva, a samim tim smanjuje se tolerancija prema hrani. Zato je važno da se unos hranljivih materija odvija postepeno i u fazama.

Američka dijeta: Smršajte tri kilograma za pet dana!

PRVA FAZA
Prva faza podrazumeva povećan unos gradivnih i zaštitnih materija, da bi se povećala otpornost organizma prema infekcijama. Energetska potrošnja treba da bude smanjena.To znači da u ovoj fazi unosite više proteina, vitamina i minerala i povremeno posetite teretanu, a savetuje se da dnevno odmarate po sat-dva. Proteini su vam potrebni u ovoj fazi da bi se ćelije pravilno obnavljale i da bi se postigle optimalne količine proteina u tkivnim tečnostima.

Grčka dijeta: način ishrane koji će vam pomoći da mršavite brzo i zdravo

Barem 50% unetih proteina treba da budu iz namirnica koje imaju visok koeficijent iskoristljivosti, a to su meso, mleko, jaja, sir… Potrebno je da proteini budu zastupljeni u vašoj ishrani od 100 do 150 grama. Kod pothranjenosti je neophodno obezbediti dovoljne količine i svih vitamina i minerala, tako da možete u voćni sok da stavite malo suvog kvasca, a ako vam se ukus ne sviđa, možete kupiti sintetičke preparate u apoteci. So možete unositi kao i svaka zdrava osoba, 5 do 10 grama u toku dana. Ona zadržava izvesnu količinu vode u međućelijskom prostoru , što je takođe neophodno za postizanje normalne telesne težine.

Otkrijte i Namirnice koje mršavljenje čine jednostavnijim

Verovatno na kraju ove faze neće biti vidljivih promena, ali ne odustajte. Niko nije rekao da je ovo jednostavno. Dovoljno je da počnete da osećate povećanu potrebu za hranom i hrabro pređite na sledeću fazu.

Pročitajte i  Napitak od samo 3 sastojka koji topi kilograme!

DRUGA FAZA
U drugoj fazi je povećan unos energetski hranljivih materija, kao i gradivnih i zaštitnih. Odnosno, povećavate unos ugljenih hidrata koji treba da obezbede oko 50% dnevnog obroka, ali izbegavajte povrće bogato celulozom, zato što ima malu energetsku vrednost, a povećava težinu obroka. Znači da daju duži osećaj sitosti, što u ovoj fazi nije poželjno. Ako ne možete da ga izbegnete, primenite mali trik. Ispasirajte ga, tako će postati svarljivije.

TREĆA FAZA
U trećoj fazi još uvek je povećan unos ugljenih hidrata, da bi organizam mogao da pravi rezerve. Priroda raspoređuje salo što dalje od vitalnih organa – srca, mozga i genitalija. Žene zbog trudnoće nemaju salo na stomaku, ali ga zato imaju na butinama, zadnjici i ispod nadlaktice. Kod muškaraca, salo se gomila oko stomaka i na leđima. Zato vam se u ovoj fazi savetuje vežbanje. Ako želite, možete ovu fazu malo da izmenite, tako što ćete ugljene hidrate zameniti proteinima, zato što se oni deponuju u mišićima, pa možete da smanjite vežbanje.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *