Arnoldova ishrana i 7 najboljih saveta za masu - Men`s Health

Arnoldova ishrana i 7 najboljih saveta za masu

ISHRANA ŠAMPIONA

Arnold je često govorio da je prosečnoj osobi potrebno najmanje 1g proteina po kilogramu telesne mase, dok bodibilderu treba dvostruko veća količina. Prednost je uvek davao proteinima iz hrane (jaja, riba, meso i mlečni proizvodi). Naglašavao je važnost nutritivno bogatih namirnica kao glavnih izvora vitamina i minerala, a dodatno je koristio vitaminske i mineralne dodatke (suplemente) u ishrani.

Kako je trenirao Arnold Švarceneger kao tinejdžer?

Konzumirao je 6 obroka dnevno, 3 glavna obroka i tri manje užine. Kada je radio na povećanju mišićne mase, unosio je dnevno i do 5.000 kalorija, od čega su 1200 kalorija (300g) bili proteini u ishrani. Često je pravio i sam neke proteinske prirodne šejkove od mleka, jaja i mlečnih proizvoda.

SAVETI ZA MRŠAVE MUŠKARCE

1. JEDITE 5-6 MANJIH OBROKA U TOKU DANA

Vrlo je važno da nikad u toku dana ne osetite glad, da uvek budete siti, da se hrana koju unosite ne pretvara u salo, već da vam daje snagu i da vas goji u mišiće.

2. JEDITE UGLJENE HIDRATE POSLE TRENINGA

Bitno je da povratite energiju koju ste potrošili na jakom treningu. Ništa bolje od ugljenih hidrata da vas dignu iz mrtvih.

3. JEDITE IZMEĐU 60-100 GRAMA UGLJENIH HIDRATA DNEVNO

Ne treba preterivati u unosu ugljenih hidrata, stomak nije masa na koju ciljate.

Saznajte Arnoldoldova 4 saveta za delotvoran trening

4.ODMARAJTE NAJMANJE TRI DANA NEDELJNO, SPAVAJTE 8 ILI VIŠE SATI

Odmor je pravi za rast mišića, nema šta razvali se na treningu, pa spavaj kao beba.

5. JEDITE NAJMANJE 30 GRAMA PROTEINA U SVAKOM OBROKU U RAZMAKU OD TRI SATA

Proteini nam pomažu u našem cilju, vreme je da podignemo njihov nivo.

Pročitajte i  Trening za veće ruke

6. IZBEGAVAJTE SLATKIŠE – SADRŽE PRAZNE KALORIJE, JEDITE VOĆE I POVRĆE

Nema potrebe da se gojimo, jer će neka voćka puna vitamina biti dobra užina, a povrće ulepšava svaki obrok.

7. PROTEINSKI ŠEJKOVI

Šejkovi su zakon za unos proteina, spašavaju nas od toga da jedemo 20 pilećih grudi dnevno.Vrlo dobra stvar koja poboljšava rast prave mišićne mase.

Pogledajte i Arnoldov potisak i trening za ramena

Period za rast mase je možda i najbolji jer vam je većina stvari dozvoljeno i možete da uživate u obilnim obrocima, ipak treba konzumirati prave obroke i pratiti svaki unos da ne premašite željeni cilj, a i da ne pokvarite metabolizam.

B.D.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *