5 razloga zbog kojih NIKAKO ne smete da preskočite doručak - Men`s Health

5 razloga zbog kojih NIKAKO ne smete da preskočite doručak

Da li redovno doručkujete? Mnogi ljudi smatraju da su ujutru previše zauzeti da bi stigli da doručkuju. Sa druge strane veća polovina tvrdi da nisu dovoljno gladni i da nemaju apetit kada se probude. Oni koji ne jedu ujutru, mogu naneti više štete nego koristi svom fizičkom izgledu, piše Cosmopolitan.

Eksperti za zdravlje, fitnes i ishranu otkrili šta jedu za doručak!

Studije su pokazale da postoji nekoliko veoma važnih razloga zbog čeka je bitan doručak. U nastavku saznajte 5 najvažnijih razloga zašto je doručak zaista najvažniji obrok u danu i kakve prednosti ima za vaše zdravlje…

DORUČAK POBOLJŠAVA KONCENTRACIJU

Postoji razlog zašto mnoge škole nude opciju doručka za svoje učenike. Nutricionisti su se davno složili da je jutarnji obrok krucijalan za koncentraciju i učenje, nevezano za godine. Nakon noći, nivo šećera u krvi jako je nizak, a doručak koji nudi optimalnu količinu integralnih žitarica, proteina i namirnica bogatih vlaknima, itekako je potreban našem mozgu za izvođenje normalnih funkcija.

VAŽAN JE ZA SRCE

Navika preskakanja doručka – naučno dokazano da je povezana s razvojem srčanih bolesti, tačnije povećanjem rizika od srčanog udara za 27%.

Kako pripremiti zdrav doručak za pet minuta?

IZABERITE PROTEINE ZA DORUČAK

Doručak će vas držati sitim tokom celog jutra, ali doručak bogat proteinima produžiće ove prednosti na ceo dan. Birajte jaja, jogurt i meso te smanjite želju za brzom hranom tokom dana. Zdrav doručak = zdraviji odabiri!

BIĆETE AKTIVNIJI POSLE DORUČKA 

Ljudi koji doručkuju jednostavno imaju više fizičke energije, zbog čega prirodno vode aktivniji život jer mozak dobija signale o količini nove energije. Napravite sebi uslugu i nikad ne preskačite doručak!

Pročitajte i  Zdrave navike: Da vam san bude miran i ugodan

Ovako izgleda najzdraviji mogući doručak!

SMANJUJE RIZIK OD NASTANKA DIJABETESA

Veza između preskakanja doručka i razvijanja dijabetesa spomenuta je u mnogim istraživanjima. Doručak je važan zbog regulisanja apetita tokom danA. Ako ga preskačete, tokom nekog vremena može doći do osetljivosti insulina, dijabetesa tipa 2 i visokog krvnog pritiska.

Pročitajte još i:

Pogrešili ste ako ste doručkovali neku od ovih namirnica

Još jedan razlog da za doručak pojedete jaje

Doručak: 9 namirnica koje ubrzavaju mršavljenje

Evo zbog čega ste i dalje gladni nakon doručka

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *