Dijeta za lenje: Kako smršati bez muke i odricanja? - Men`s Health

Dijeta za lenje: Kako smršati bez muke i odricanja?

STRPLJENJE JE VRLINA

Osećaj gladi može se ublažiti na razne načine, a jedan od njih je da usporite i da se opustite dok jedete. Što brže jedete to ćete osećati glad brže.

Dakle, zalogaj po zalogaj uz temeljno žvakanje i osećaćete se duplo brže siti. Prisilite se da nakon svakog zalogaja odložite viljušku i nož i zastanete sve dok hrana potpuno nestane iz usne šupljine.

Švedska dijeta: Najpopularniji režim ishrane na svetu!

SITI, A NE PUNI

Kako biste ostali fit ili izgubili kilograme ne morate žrtvovati omiljeni desert ili jelo, već napraviti rez pre nego što napunite tanjir. Najlakši put do željene kilaže je količina.

Pokušajte da smanjite porcije i da stanete sa jelom čim osetite da ste ubili osećaj gladi. Stručnjaci smatraju kako se nećete ugojiti od hrane koju jedete već od količine koju pojedete.

SITNE PREVARE ZA ŽELUDAC

Najstariji trik uz koji ćete svaki obrok nesvesno prepoloviti je predjelo. Naime supa ili salata pre jela čudotvorno je oružje protiv prejedanja.

Pre nego što navalite na omiljeno jelo pojedite pun tanjir supe ili sveže salate i onda krenite na glavno jelo. Predjelo će vas dobro zasititi i dokazano je ćete pojesti barem trećinu manje hrane.

Pročitajte i 8 užina koje će vam pomoći da smršate kao od šale

HLEB, DEZERT ILI PIĆE

Hrana od koje se najviše gojimo je prepuna praznih kalorija koje obožavamo. Glavni krivci su hleb, slatkiši i pića koja sadrže veću količinu šećera.

Ali to ne znači da morate izbaciti sva tri poroka, već da odaberete samo jedan. Dakle, ako posegnete za kriškom hleba, preskočite desert i popijte vodu.

Pročitajte i  Postavljanje ciljeva

NEMA PRESKAKANJA

Najgora stvar koju možete da napravite je da preskočete obrok. Tek tada ćete osetiti jaku glad i potrebu za hranom što će vas naterati da tokom idućeg obroka preterate sa hranom.

Otkrijte i Smršajte uz doručak pomoću ovih 5 pravila

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *