6 trikova u ishrani koje smo naučili od profesionalnih sportista - Men`s Health

6 trikova u ishrani koje smo naučili od profesionalnih sportista

Otkrijte kako najbolji sportisti na svetu prevazilaze nalete gladi i odolevaju iskušenju nezdravih namirnica zahvaljujući istraživanju magazina GQ , koji je predstavio najbolje navike u ishrani iskusnih sportista širom sveta.

ZAPOČNITE DAN OVSENOM KAŠOM

Ovsena kaša se izuzetno lako pravi i odličan je obrok za savršen početak dana. Ovas se ubraja u red najzdravijih namirnica, jer sadrži puno hranljivih elemenata, kao što su kalijum, mangan, fosfor i magnezijum. Prvi američki nindža ratnik i šampion Ajzek Kaldeiro ne može zamisliti svoju ishranu bez ove namirnice, koju kombinuje sa bademovim mlekom, cimetom, borovnicom i jednom kašičicom čia semenki. Zbog svoji snažnih nutrijenata ovsena kaša je odličan dodatak treninzima.

Pročitajte i Ishrana za rekreativne sportiste

NAPRAVITE SMOOTHIE

Jednom dnevno napravite smoothie od zdravih namirnica koje imate. Poznati američki mačevalac i maneken Majls Čamli Votson svoje obroke upotpunjuje sa puno proteina, voća i drugih zdravih namirnica koje konzumira u vidu šejka. Čak i najpoznatiji šampion u konzumiranju brze hrane Met Stoni čiji je rekord 62 hot doga odjednom, svoj oporavak od ovih teških takmičenja bazira na zdravim smutijima.

RIBA

Meso lososa se uvek nalazi na listi najzdravijih namirnica. Bilo koja vrsta ribe se smatra zdravom, a šampion sumo rvanja Bjanbadžev Ulanbajer preferira prženu skušu, dok švajcarski teniser Sten Vavrinka redovno konzumira ribu brancin.

Ovo su najčešći trikovi u ishrani sportista

VEGETARIJANSKA ISHRANA

Izbacivanjem namirnica životinjskog porekla iz svakodnevne ishrane možete poboljšati svoj učinak u teretani. Najbolji primeri su za to supermaratonac Skot Jurek koji ima izrazito vitku građu i poznati NFL igrač Dejvid Karter koji je dokazao da je moguće baviti se ovako teškim sportom uz vegetarijansku ishranu. Dnevno jede 10,000 kalorija zdrave hrane i kaže da mu je to pomoglo u izlečenju tendonitisa.

Pročitajte i  7 namirnica od kojih ćete još više ogladneti

PRIVREMENO BEZ MESA

U poslednje vreme kod sportista se pojavio trend ograničenog izbegavanja namirnica životinjskog porekla. Triatlonac Džejms Lorens i NBA košarkaš Džej Džej Redik su glavni promoteri tog novog trenda. “Ako osetim da nisam dugo jeo crveno meso, pojedem parče govedine, ukoliko primetim da previše jedem određenu vrstu namirnica, onda prestanem da je konzumiram makar dve nedelje”, kaže Lorens.

DAN ZA VARANJE

Statistike kažu da se malo ljudi u potpunosti pridržava svojih odluka. Postoje brojni razlozi za to, ali će vam i najposvećeniji sportisti na svetu reći da je ta vrsta discipline veoma teška. Najbolji način da ostanete na pravom putu jeste da ponekad nagradite sebe hranom koja nije u vašem programu. Omiljene poslastice i gazirana pića su na toj listi, a talentovani američki fudbaler Deandre Džedlin sebe počasti pilećom kormom.

Najluđi režimi ishrane profesionalnih sportista

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *