Namirnice za zdrav život - Men`s Health

Namirnice za zdrav život

Pobrinite se da snabdevate svoj organizam svim potrebnim  hranljivim materijama, naročito dok pokušavate da smanjite kalorije. Ako poslušate naš savet koje namirnice treba jesti, vaše telo i um biće zadovoljeni.

JAJA
Kada se radi o doručku, jaja vladaju. Sa samo 72 kcal, svako jaje sadrži 6g proteina kao i koktel hranljivih materija. Studija koja je objavljena u International Journal of Obesity kaže da ljudi koji su u doručku zamenili ugljene hidrate jajima izgubili su 65% više nego obično od svoje težine.oni koji jedu jaja su, takođe bogatiji vitaminom B12 i 36% manje skloni da im fali vitamin E. Ono što je najčudnije,je što je nivo holesterola kod ovih ljudi bio znatno niži.

ZELENI ČAJ
Istraživanja su potvrdila da ovaj čaj sadrži važne antioksidanse. Tokom jedne decenije praćeno je 40 000 odraslih Japanaca i otkriveno je da oni koji su pili 5 ili više šoli čaja na dan imali su manje šanse da umru pre vremena nego oni koji su pili do 1 šolju.

BELI LUK
Alicin, antibakterijska komponenta jenajzasluženija za zdravstvene pednosti luka. On se bori protiv kancera, poboljšava funkciju kardiovaskularnog sistema, redukuje masnoću i pročišćava kožu. Da bi bio još delotvorniji, zgnječite ga pre nego što ga iseckate. I pazite da ga ne prekuvate jer će izgubiti lekovita dejstva.

GREJPFRUT
Na klinici u Kaliforniji, sprovedeno je istraživanje u kome su oni koji su jeli pola grejpa dnevno gubili u proseku 1, 6 kg za 12 nedelja.  Još bolje je to što se kod onih koji su jeli grejpfrut povećao nivo insulina što bi značilo da su lakše varili šećere.

JOGURT
Jogurt je bogat proteinima i kada ga pojedete  zasitiće vas kao obrok. Plus što velika šolja zadovoljava četvrtinu vaših potreba za kalcijumom koji će vam pomoći da smanjite kilažu.

Pročitajte i  Vikend dijeta: Totalna detoksikacija za samo 48 sati

AVOKADO
Više od polovine kalorija u avokadu su nezasićene masti koje mogu poboljšati nivo holesterola i smanjuje trigliceride u krvi što smanjuje rizik od srčanih oboljenja i infarkta. Ako vas brine da li ćete se ugojiti, nemojte brinuti, nezasićene masti nemaju nikakve veze sa telesnom masnoćom.

PAPRIKA
Paprika obiluje antioksidansima, a najviše ona crvena, žuta i narandžasta. Pigment koji im daje boju, karotenoid, dobar je za imuni system, štiti kožu od sunčevih zraka i smanjuje rizik od nekoliko vrsta kancera. Ako volite ljuto, jedite čili paprika. One obiluju karotenoidom, vitaminom C i kapsaicinom koji umanjuje bol od glavobolje, artritisa, a i ubrzava metabolizam.

BADEMI
Trideset grama badema dnevno snabdeće vas sa 9 g oleinske kiseline što je više nego što se nalazi u kikirikiju, lešnicima ili indijskom orahu. Ove nezasićene masti su dobre po zdravlje, uključujući poboljšano pamćenje.  Ako ništa drugo, grickanje badema će vam zadovoljiti glad. Četvrtina tih kalorija dolazi od vlakana i proteina kojim bademi obiluju.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *