Zahvaljujući ovim namirnicama ćete imati ravan stomak - Men`s Health

Zahvaljujući ovim namirnicama ćete imati ravan stomak

1. BADEMI

Bogati su vitaminom E koji godi koži, proteinima, omega 3 masnim kiselinama, ali s obzirom da su izrazito kalorični ograničite unos na 20-25 komada. Jedite ih sveže nikako pečene, slane ili slatke, jer tako pripremljeni mogu izazvati nadutost, piše Stvarukusa.

Ovo su namirnice koje sprečavaju nadimanje stomaka

2. ČAJ OD ĐUMBIRA, KAMILICE, MENTE

Čajevi idealni protiv nadutosti u crevima i probavnom sistemu su čaj od mente, kamilice i đumbira. Kako biste ujutro imali ravan stomak uveče popijte jednu šoljicu nekog od ova tri čaja.

3. GREJPFRUT, KLEMENTINE, MALINE, JAGODE

Po pravilu uveče ne bi trebalo jesti voće koje sadrži puno šećera jer slatko apsorbira tečnost i uzrokuje osećaj nadutosti. Grejpfrut, maline, klemnentine i jagode pak sadrže dosta vode, bogate su vitaminima i antioksidansima i zdraviji su večernji izbor od nekog drugog slađeg voća.

Ravan stomak za jedan dan? Moguće je!

4. NEMASNI GRČKI JOGURT S MALO VOĆA POPUT BOROVNICA, MALINA

Jogurt je odličan probiotik i pomaže probavnom sistemu, balansirajući dobre i loše bakterije. Za dodatni ukus ubacite malo voća. 5.

5. PILETINA, ĆURETINA ILI BELA RIBA

Proteini iz piletine, ćuretine i bele ribe dobar su večernji izbor, jer podstiču metabolizam koji i tokom noći ubrzano sagoreva kalorije.

Ove navike uništavaju masne naslage na stomaku!

6. PAPAJA

Za razliku od ostalog voća papaja sadrži enzim papain koji je dobar za probavu. Papain je izuzetno delotvoran probavni enzim koji podstiče probavu i razgradnju hrane.

7. ŽITARICE

Žitarice poput zobenih pahuljica su bogate prirodnim vlaknima i ubrzavaju rad creva. Dovoljno je konzumirati oko 25 g žitarica kako bi podstakli probavu. Ubacite ih u nemasni jogurt i počastite se finim noćnim zalogajima.

Pročitajte i  5 najboljih namirnica za trkače

5 načina da se rešite nadimanja i smršate preko noći

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *