Eksperti za zdravlje, fitnes i ishranu otkrili šta jedu za doručak! - Men`s Health

Eksperti za zdravlje, fitnes i ishranu otkrili šta jedu za doručak!

“Moj doručak je uglavnom ovsena kaša sa bademima ili puter od kikirikija, hleb od celih žitarica sa puterom od badema ili proteinski šejk sa bademomim mlekom, proteinom u prahu, puterom od kikirikija i bananom.” Beri Džej, suosnivač Barry’s Bootcamp

“Moj tipičan doručak je čaša kefira, kajgana sa spanaćem i feta sirom i suve šljive.” Majk Rasel, nutricionista i autor knjige “6 pillars of nutrition”

Otkrijte i Doručak najuspešnijih ljudi na svetu

“Ispržim paradajz, beli luk, crveni luk, papriku i sirće balsamiko u maslinovom ulju i služim sa tost hlebom od celih žitarica i jajima sa avokadom.” Toni Horton, poznati fitnes trener i kreator programa P90X

“Borovnice, kupine, maline, banane i drugo sezonsko voće, nemasni, grčki jogurt, žitarice od celog zrna i malo cimeta.” Dejvid Kac, direktor Centra za istraživanje prevencije na Univerzitet Jejl

“Napravim proteinski šejk sa čokoladnim proteinom u prahu, neslanim puterom od kikirikija, ledom, nezaslađenim bademovim ili kokosovim mlekom, cimetom i vodom.” Bret Hoebel, fitnes ekspert i kreator fitnes programa “20 minute body”

Hrana koju nikako ne smete jesti za doručak

“Moj doručak su sitne ovsene pahuljice i maline sa lanenim semenkama i kokosovim mlekom.” Trejsi Malet, trener poznatih i lifestyle ekspert

“Preko tosta stavim puter od kikirikija ili kajganu sa sirom i iseckanim paradajzom. Vikendima volim da jedem prženice. Jednostavno je, a slako dostupno” Dana Anđelo Vajt, nutricionista na sajtu FoodNetvwork.com, dijetetičar sportista i klinički profesor na Univerzitetu Quinnipiac

Saznajte i Ovako izgleda najzdraviji mogući doručak

“Svoj dan uvek započnem vodom sobne temperature kako bi se prvo hidrirala. Nakon meditacije, uglavnom jedem ovsenu kašu. Napravim je sa vodom i niskim procentom šećera, granolom, čia semenkama, borovnicama i mericom putera od badema ili indijskog oraha. Moj muž mi uvek napravi kafu ujutru, ali je pijem tek kada jedem.” Deniejl Tafin Karuna, osnivač Provite i joga ekspert

Pročitajte i  Fritata sa krompirom i zeljem

“Moja činija sa doručkom izgleda ovako: tvrdo kuvana jaja, crni pasulj, tofu sir sa paradajz sosom i avokado. Ovo je super kombinacija proteina, ugljenih hidrata i zdravih masti”, Džesika Metjuz, profesor asistent Nauke o zdravlju i vežbanju na Koledžu Miramar

Doručak: 9 namirnica koje ubrzavaju mršavljenje

“Nakon što se probudim, uvek popijem vodu sobne temperature sa limunom. Za doručak, napravim veganski parfe sa jogurtom od kokosa, papaje i granole sa ovsenim pahuljicama, sirovim orašastim plodovima, kokosom, goji bobicama i prosom. Nakon svega, popijem topao čaj i još vode sa limunom.” Hajdi Kristofer, autor programa “CrossFlowX”

Oktrijte i 14 stvari koje uspešni ljudi rade pre doručka

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *